![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Koen Geens heeft blijkbaar weer 22 miljoen vervang filters besteld voor 18 miljoen stoffen mondmasker ZONDER filter die minister van Defensie Philippe Goffin had besteld
momenteel te zien op HLN Live ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Uiteindelijk is dit voor het virus niet het ergste wat er gebeurd is, het geeft gewoon weer aan dat de regering niet soepel draait en er weinig communicatie is.
Toen de regering de mondmaskers verplichten hadden voor oa openbaar vervoer moesten ze die al weken van te voren moeten bestellen en ook niet enkele dagen geleden, na een hele poos na de verplichting, DAT vond ik een ergere fout eerlijk gezegd. Zeker als je weet dat in Oostenrijk, Slovenië en Bulgarije de bevolking al maanden mondmaskers ter beschikking heeft gekregen van de regering. Denk eraan: Mondmaskers is NIET de oplossing tegen de corona, enkel een paar % extra bescherming, MAAR die kan wel net in u voor of nadeel uitdraaien. Laatst gewijzigd door Glennos1 : 10 mei 2020 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corona is sluwer en zal ons waarschijnlijk nog lang ambeteren. (Ambiorix ambeteerde Caesar 7 jaar !!!) Wat is 7 jaar voor corona ? In de Russische permafrost zitten nog tientallen virussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heb ik nog maar weinig moppen over corona gehoord.
Spijtig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had wat meer naar de persconferenties van Trump moeten luisteren.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen mijn bek nog het meest deed openvallen, is dat men vanuit de regering schoorvoetend toegeeft dat 9 ministers van volksgezondheid eigenlijk, misschien toch een ietsiepietsie teveel is om efficiënt te werken, en dat men er dus de minister van justitie nog extra bijhaalt om zich met de mondmaskers bezig te houden.
![]() ![]() ![]() ![]() Je kan het zo gek niet bedenken.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even duidelijk de ganse mop stellen: lockdowner A: Ik heb nog niet veel goede grappen over corona gehoord. lockdowner B: Je had wat meer naar de persconferenties van Trump moeten luisteren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk zijn de elders al bestaande filtertypes te groot.
Een bestelling van 10 miljoen scharen lost het probleem dan op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bestelde maten van mondmaskers voor de Walen zijn gemiddeld groter.
Ah ja, die hebben een groter bakkes. (flauw vertaald van de originele: waarom hebben Waalse maagden tepels van wel zes cm diameter? Omdat Waals baby's al zo vroeg zo'n groot bakkes hebben)
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Liever nieuwe verkiezingen dan paars-geel, zegt PS.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2020 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |