![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Zeg eens Didier,
Er is toch niemand die weet wat ik nu allemaal doe en wat voor een hondenleven ik nu heb. Gaan we eens beginnen met de donderdag. Dan was het mijne hoogdag voor de belastinghervorming. Er heeft nog niemand zoveel gedaan zoals ik. En ook de OESO gaat akkoord met mij. Dan staat in de Standaard een berekening die iets anders is. Zij kunnen niet rekenen en het is altijd hetzelfde met die journalist. En natuurlijk Didier, de tsjeven zijn er op gesprongen. Diene Bogaert zijn plaat is al doorgedraaid. Diene De Crem houden ze nu kort maar daar komt nu een De Vlies af met hetzelfde vertellingske. Dat ze content zijn met die 1,1 miljard. En de syndicaten hebben het ook nog niet verstaan want die komen ook weer af met loonsverhogingen. Dat was de donderdag. De zaterdag kreeg ik dan weer een telefoon want diene Filip had echter iets gezegd op de radio om twaalf uur. Ik kan ook niet naar alles luisteren. Om één uren luister ik nog eens, en ik hoor niets; het schijnt dat Bourgeois serieus opgewonden is. Ik heb gelukkig direct een communiqué gegeven dat NVA en Spirit ook maar separisitische partijen zijn en dus niet belangrijk. Gelukkig, Didier, geef dat toch eens toe, dat ik zo direct ben en kort op de bal kan spelen. De zondag was het weer ambras: Somers steunt Stevaert met zijn pillen uit Nieuw Zeeland in de zevende dag. Er zijn toch direct twee VLD madammen die wij op de lijst toegelaten hebben die niet akkoord gaan. En moet ge dan verschieten de volgende dag dat er in de gazetten weer staat dat de VLD precies een kiekenkot is? Zij moeten leren gehoorzamen. En ik was nog maar goed vertokken in Gent en ik las dat interview in de Morgen met Dedecker. Die wil gewoon mijne VLD die ik groot gemaakt heb, kapot maken. Ik heb direct op het partijbureau geëist dat we eerst een gesprek zouden hebben over de voorzittersherkiezingen, en iedereen moest naar buiten gaan. Diene Dedecker is zelfs niet opgedaagd, diene durfde zeker zijne face niet te tonen. En Somers is buitengegaan. Ik wilde dat er een scherper communicqué zou vertrekken met een veroordeling van iedereen die zich kandidaat stelt voor de verkiezingen. Maar goed, men is mij niet gevolgd. Het moest een bemiddelaar worden. Sterck. We zullen zien. En dan was het nog niet afgelopen. Diene Filip heeft weer een stoot uitgehaald ginder in China. In plaats van zijn mond te houden. Maar ik zat weer met de patatten. Ik bel hem op en diene gast zegt dat hij dat inderdaad allemaal gezegd heeft in plaats van te ontkennen; OK. Er is dus werkelijk een probleem. Diene gast meent dat. Dus ik stuur een communiqué buiten met een verwijzingen naar een informeel gesprek tussen een modeshow enz om de zaak een beetje te kalmeren. De volgende dag krijg ik de wind van voren van mijn eigen regering over die kwibus. Onkelinkx zegt dat diene kwibus gelijk heeft, Reynders steunt me niet. En dat is erg. De oppositie met Milquet die zegt dat ik geen Belg ben maar een Vlaamse premier. Zeg Didier, los het allemaal maar op. Nu moet ik het weer gaan uitleggen in de kamer. En dat allemaal voor de fout van Filip. Hij is nu toch al meer dan 20 jaar stagiair, met de beste professors die nog nooit iemand heeft gehad? Ge weet, dat Vlaams Blok zijn ook een bende zeveraars waarmee ge niets kunt doen. Zeg Didier, Ik heb het toch goed gedaan hé. Daar zat diene Annemans en die had niets meer te zeggen. Ik wist dat . Hij is toch uitgeteld in het parlement. Zo’n stomme uitspraken over de namen van de rechters in zijn geheugen griffen, dat had ik nooit van hen verwacht. Ik had diene gast nog iets hoger ingeschat. En nu Didier, zeg eens uw gedacht: ik heb de Franstaligen toch weer langs mijne kant gekregen nietwaar? En Degucht, dat eigenzinnig ventje, heeft nu eindelijk gedaan wat ik al lang had gezegd: weg met die Coveliers. Zeg, wat gaan we morgen nu doen? Zeg het is een lastige week geweest. Diene Filip. Maar dank zij mijn goede vriend De Croo en zij telefoontjes heb ik het toch weer overleefd. En zeg, �* propos, Didier, maar zeg dat tegen niemand, Ik sta liever met mijne foto op de cover van Trends dan op de cover van Story naast Bart en Katrijn. Zijn dat die gasten die gevrijd hebben bij Big Brother? Tot morgen Didier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Tegen welke Didier heb je het, ik heb hier niks nl mee te maken en kan je dus niet helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Didier Seeuws, Woordvoerder en klankbord van de premier
|
![]() |
![]() |