![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "rust en de kalmte
![]() De wagen/snelwegen zijn daar al getuige van. Duitsers en Nederlanders en Fransen die tegen enorm hoge snelheden komen doorgevlogen? Zouden dat essentiële verplaatsingen zijn op de E17/E40? dat er meer verplaatsingen terug toegelaten zijn is een feit maar de grenzen overschrijden dat lijken mij niet echt 'redelijke' verplaatsingen? Meer verplaatsingen toegelaten, ‘maar niet de bedoeling dat u het land doorkruist’ Spijtig dat het Covid-19 slachtoffers geëist heeft maar datzelfde Covid-19 wist op sommige vlakken wel de gemoederen te bedaren maar het hek is alweer van de dam op huidig ogenblik ondanks er nog steeds géén vaccin gevonden is om het virus een kopje kleiner met te maken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 mei 2020 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wilt ge,die mensen moeten hun verloren tijd inhalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Fransen zijn toch nog geconfineerd ?
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik, naar het werk rijden. Iemand moet uw uitkering toch betalen he.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verplaatsingen en reizen tijdens de coronacrisis. En tijdens die korte tocht kwam ik ook de landcodes: D, FR, NL, SUI, RO, HR tegen Ik vond het best eigenaardig dat GB praktisch niet van de partij waren. ![]() p.s. Vergat ik nog de vele bestelwagens die tegen enorm hoge snelheden de 'banen' teisterden. ![]() Ach laat ik het niet al teveel dramatiseren alles gaat terug naar 'normaal'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was gisteren nog op kanaal-Z nieuws hoe Vlaams Minister van ...oa...ambtenarenzaken,Mr Somers aangaf dat "thuiswerk" voor veel van zijn diensten een "blijvertje" moet worden en hij daar verder zal aan duwen..
Blijkbaar is men bij de Vlaamse overheid al aan de "ontplooiing" daarvan toe van voor de viruscrisis en zijn de reacties van de (vrijwillig-) thuiswerkende ambtenaren positief.Ook het toezicht en overzicht is voldoende doenbaar blijkbaar... Of...hoe de overheid (die grotendeels BESTAAT uit "dataverwerkers") de toon zal moeten aangeven,want ik vrees dat "de privé" te snel gaat vastroesten in de oude gewoontes.....Trouwens,al die "loonwagens " zouden dan nog onnuttger worden dan nu reeds... ![]() Er is met de huidige stand van de techniek gewoonweg geen reden om 5/5 op kantoor te moeten zijn als de job bestaat uit "dataverwerking"...2/5 zou ruim toereikend moeten zijn. In ieder geval helpt dat aan het "aftoppen" van de "spitsen"......en voor de overheid zal na een paar jaar blijken dat ze nog wat infrastruktuur kunnen afstoten Laatst gewijzigd door kelt : 9 juni 2020 om 05:17. |
![]() |
![]() |