Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2020, 13:40   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Draaien mensen door door het corona-virus?

Het Corona-Virus bracht, tot op bepaalde hoogte, een aantal mensen terug wat discipline bij.

Toch zijn er nog steeds die aan alles hun voeten vegen want met de feestdagen in het verschiet willen zij feesten en op reis gaan.

Een rit op de autostrade daarstraks leerde dat voor 100% buitenlander's de opgelegde regels/verkeersborden aan hun laars lapten.

Weer maar eens véél Engelsen die tegen snelheden om u tegen te zeggen voorbijraasden.

Zou dat met het komende Brexit te maken hebben?

Nee want het was al een tijd zo.

Ook wagens met de PL landcode waren er niet vies van om bepaalde regels/snelheden niet te volgen.

En dan had je nog BMW/Volvo/Range Rover ...

Ondanks het toestel niet aangesloten staat (géén abonnement) maakte het melding van dat er in het Zuiden van land een spookrijder gesignaliseerd was.

Vrij recent nog in een uitzending een oudere dame die op reis ging maar zich géén bal aantrok van dat het land waar zij naar wilde afreizen ROOD stond.

Ook van dat zij bij terugkomst in quarantaine zou vliegen, ook daar had zij géén boodschap aan.

De mogelijke verspreiding van het birus door dat soort van mensen is dan een feit.

Mensen die op reis gaan naar ROOD gemarkeerde landen zou men voor vertrek al een boete moeten geven daar zij een gevaar vormen voor andere mensen die wel de regels volgen.
Oud 19 december 2020, 13:47   #2
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Overdrijven is ook een kunst.

Hier is het ook rood.
Welk verschil maakt dat?
Hier of daar.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 december 2020 om 13:49.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2020, 10:49   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Overdrijven is ook een kunst.

Hier is het ook rood.
Welk verschil maakt dat?
Hier of daar.
Dreef ik weer over?

Of steek ik dat ff handig op een mogelijke histrionische persoonlijkheidsstoornis.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be