![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik heb me lang afgevraagd wie er verantwoordelijk was voor de uitbraak van het virus. Het kon een ongelukkig toeval zijn, of een wapen van de Amerikanen om de Chinezen in diskrediet te brengen. Of een Chinees wapen. De vraag blijft echter wie er bereid is om in eigen vingers te snijden om de rest van de wereld te raken.
Maar als we de volgende geverifieerde timeline even in de gaten houden, kunnen we er niet meer buiten dat er kwaad opzet in het spel is vanuit de CCP (China Communist Party) 31 december 2019: 104 besmettingen en 19 overlijdens tgv Covid 19 zijn reeds bekend in Wuhan. Wetenschappers die het melden via WeChat (Chinese Whatsapp die gecensureerd wordt door de overheid) worden gearresteerd en gedwongen om hun statements in te trekken. https://www.nytimes.com/2020/02/06/w...ronavirus.html De Taiwanese regering contacteert de WHO met het bericht dat ze bewijs hebben voor een virus dat van mens op mens overdraagbaar is, en dat er een pandemie op komst is. Maar de WHO gaat daar niet op in WHO refuses to act on Taiwanese warning about corona virus 14 januari 2020 Voorzitter van de WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus stelt dat er GEEN bewijs is van overdracht op mensen. Deze voorzitter zit volgens velen in de pocket van de CCP en speelde een grote rol in het vertrek van de USA als lid van de WHO. Het vertrek waar onze media Trump trouwens massaal voor bekritiseerd hebben, want de WHO is toch een zeer betrouwbare organisatie.. 23 januari 2020 Nu komt het: Xi Jinping, voorzitter van de CCP en president van China, sluit al het nationale vliegverkeer vanuit Wuhan naar de rest van China af. Maar het internationale verkeer naar de rest van de wereld, staat hij toe. Hoe kan men dit anders interpreteren als een poging om opzettelijk de wereld te besmetten? Dit is toch klaar en duidelijk https://economictimes.indiatimes.com...oreign-travel/ 2 februari 2020: Xi Jinping stelt dat het xenofoob is om de landsgrenzen met China te sluiten. Waarom horen we onze media hier niet over? Er is momenteel een tweede golf op komst. Toevallig vanuit Peking... De wereld hoort de CCP te bestempelen als een terroristische organisatie, en China als volgt te sanctioneren. Dit is geen ongelukkig toeval. Dit is een misdaad tegen de mensheid voor geopolitieke doeleinden
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 juni 2020 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En hoe verklaar he dat het virus al in november 2019 is teruggevonden in het rioolwater van Italië?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... of gewoon een samenwerking tussen alle genoemde overheden, om nog maar eens een crisis te bewerkstelligen, wat duurder gekochte sukkels wat goedkoper te doen verkopen, alzo wat spaargeld "verdampt" zien, opdat hun nieuwe geld bestaand zou vervangen ipv eraan toevoegen, en vooral, om alweer verdergaande vrijheidsinperkingen van burgers enig beschikbaar excuus te geven.
Dat opzettelijk willen besmetten van burgers, natuurlijk. Er MOET toch enige realiteit geintroduceerd worden om burgers enige acceptatiebasis te geven. Je moet niet naar China kijken, gewoon Belziekske Staat al: ze kondigen aan winkels te sluiten, uiteraard gaan mensen dan in drommen gaan hamsteren om die tijd zoveel mogelijk te kunnen overbruggen. En zo concentreerden ze massa's mensen in supermarkten, concentreerden ze via rantsoenering winkelkarren mensen in gebruik van zelfde karren, vertraging>wachtrijen, enz, om de griep toch zoveel mogelijk verspreid te krijgen. Dezelfde tactieken/praktijken als de nazi's met hun concentratiekampen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 28 juni 2020 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb de Nazi's hebben Zyklon B ook niet uitgevonden, het was vele jaren voor de oorlog al in gebruik als pesticide tegen tyfus en ongedierte. De Nazi's gebruikten het in 1941 voor het eerst tegen de luizen van de Joden in hun concentratiekampen, later tegen de Joden zelf.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel heel opvallend dat onze nieuwsstations alles uit de openingspost verzwijgen. Bijna niemand weet dit. Je kan het allemaal fact checken via meerdere bronnen. Deze crisis komt, toevallig of niet, op een zeer vervelend moment voor Trump. Vlak voor zijn herverkiezing wordt het land onder enorme druk gezet. De wereld verzuipt ook zodanig in de schulden dat dit opzettelijk verspreide virus een ongeziene economische depressie kan veroorzaken. Eentje die volgens experts als Jim Rickards 2 decennia kan nazinderen. Economen roepen al jaren dat er een monetaire reset op komst is, omdat de wereld veel meer schulden heeft dan dat er geld in de omloop is om die schulden af te betalen. Ik kan je hier tien beroemde economen oplijsten die en public stellen dat de komende economische crisis vele malen erger zal zijn dan wat er in 2008 gebeurde. Omdat de schuldenberg zo hoog is opgelopen dat het IMF geen redding meer kan bieden. Het zou "the endgame" zijn voor het huidige financiële stelsel. Blijft allemaal wilde speculatie, dus ik neem het niet zomaar voor waar aan. Maar ik vraag me echt wel af wat er gaat gebeuren als straks de ene na de andere zaak failliet gaat. Het virus is zoals je zegt een nuttige acceptatiebasis om zo'n crash te rechtvaardigen
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat China boter op het hoofd heeft lijkt me meer dan waarschijnlijk. Het gele gevaar is dan ook niet iets dat zomaar uit de lucht is gegrepen. We blijven best waakzaam.....als het al niet te laat is ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juni 2020 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een samenzwering impliceert een geheime sfeer. Als je nou de samenwerking bewijst simpelweg door de gegevens waarop je je baseert (dus hoezo "speculatie"?) te linken, en die gegevens zijn gepubliceerd op overheidsites, tja, wat kunnen ze dan nog zeggen, dat hun eigen sites bullshit verkopen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 28 juni 2020 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe het virus trouwens ontstaan en verspreid geraakt is, weet ik niet, maar mensen willen nu éénmaal spannende verhalen met een geheime booswicht die aan de touwtjes trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Misschien zijn het wel de bedrijven achter mondmaskers en handzepen die stiekem corona op de wereld los gelaten hebben ? Of zijn het de online streamingdiensten ? Nee wacht, ik weet het, het zijn de fietshandelaars ! Of beter nog, het zijn de plexi-glas fabrikanten, die zijn het, zeker weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig doen de meeste virologen en epidemiologen tot nu toe daar niet aan mee want dit soort van machtspelletjes staan het vinden van een oplossing voor deze pandemie in de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De openingspost is puur gebaseerd op feiten die ook na te trekken zijn. Ondanks dat wemelt het van de mensen die zelfs cold hard facts weg zetten als verzinsels, of er misplaatste grappen over beginnen maken. Een intellectuele oneerlijkheid die moet dienen om hun overtuiging (meestal hetgeen de media hen vertelde --> "er is geen kwaad opzet") te kunnen staven. Er valt niet langer te ontkennen dat de CCP (China Communist Party) hier opzettelijk kwaad heeft aangericht. Maar noem het virus een biowapen en je maakt je schuldig aan "wilde speculatie". We moeten blijkbaar geloven dat het virus er toevallig is gekomen, en dat China vervolgens alle klokkenluiders monddood maakte + besmette mensen massaal op internationale vluchten zette. Soms vraag ik me af hoeveel onwetenden er nodig zijn om dit soort misdaden door China onbestraft te laten doorgaan.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 juni 2020 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid zijn die regimes systemen (die we bij ons ook terugvinden hoor) die draaien op een hierarchie van "goed nieuws show". Lagere echelons hebben als "taak" om goed nieuws te brengen aan hogere echelons. Als er problemen zijn, willen die lagere echelons dat niet geweten hebben. Het zijn die die aan muilkorven doen, niet de hogere lagen: die worden even goed "dom" gehouden als de burgers... tot het door die lagere lagen niet meer kan afgestopt worden. Maar je hebt dat ook in een corporate setting hoor, dat is niet puur de Chinezen. Alleen weet je bij ons dat de kans dat het stil zal kunnen gehouden worden voor lange tijd, zo goed als nihil is, dus ga je zo een moppen minder vaak uithalen. Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen een geplande bio aanval, en "iets dat gebeurt als een opportuniteit zien". Het is niet omdat je, eenmaal er een uitbraak is, je daar zoveel mogelijk voordeel probeert uit te halen, dat je het ook gepland hebt. Het is niet omdat, als iemand een winkelruit inslaat, dat je daar wat in de vitrine gaat grabbelen, dat je die winkelruit hebt ingeslagen. Je neemt de wereld zoals die is, en je doet je voordeel zoveel je kan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de Chinezen die uitbraak als wapen gepland hebben. De reputatie van China is immers zwaar gehavend hierdoor. Ja, voorlopig lijken ze wat sterker te worden, doordat wij (mede door onze ongelofelijk idiote politici) ons zwaar verzwakt hebben. Maar dat is tijdelijk. De wraak komt wel. We geraken hierdoor. Onze overheden hebben ons wel zwaar met economische en maatschappelijke schade opgezadeld, maar dat hebben die heel eigenhandig zelf gedaan zonder hulp van de Chinezen he. En ondertussen bekijkt iedereen de Chinezen scheef. |
|
![]() |
![]() |