![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had men dat tot verleden jaar voorgesteld aan zijn huisarts de man zou steevast gezegd hebben dat dit niet verantwoord was. Hij kon geen diagnose stellen zonder je in levende lijve te zien.
Nu kan het ineens wel ![]() Niks kan maar alles is mogelijk op deze apenplaneet. ![]() https://www.tijd.be/dossiers/lessen-...utm_source=SIM Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juni 2020 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In minder dicht bevolkte streken is dat zeker een oplossing. Bijvoorbeeld in Australië.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het profitariaat wrijft zich in de pollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja in feite. Een huisarts die doet nu ook al niet veel meer dan wat mij zijn computer bezig zijn terwijl je daar zit. Met wat geluk neemt hij even je bloeddruk....luistert even naar je longen en meet je hartslag. Schrijft wat medicatie voor en als het daarmee niet beter gaat stuurt hij je door naar het ziekenhuis. Bloeddruk en hartslag kan je sowieso zelf meten. Echt veel kan men daar niet gaan doen bij een huisarts. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juni 2020 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Je moet eerst nog een andere kunnen kiezen; met dank aan de uitdeling vd riziv nummers is dat niet zo evident.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de medische keuring voor zijn rijbewijs als die voor zijn hijsbrevet. En daar zit een ogen en orentest bij. Wel via de telefoon. Kan het nog zotter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne huisarts had me bijna onder de grond gekregen.
En die deed dan nog alsof ze me echt onderzocht.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat eens gedaan. Je moet op zo een site gaan en je oortjes insteken en dan geven ze al die tonen. Ik ben redelijk doof aan het worden. Alle hoge tonen hoor ik echt niet meer. Klopt hoor. En dat zicht schijnt met tetten te zijn. Eerst is alles wazig en van zodra je een tet ziet moet je op 1 drukken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 juni 2020 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goed computerprogramma kan zeker zo goed een diagnose stellen of doorverwijzen naar spoed of ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je bv bij constante extreme vermoeidheid een diagnose stellen als je om te beginnen geen bloed kan afnemen ? Laatst gewijzigd door daiwa : 26 juni 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja lol, dat is de korte samenvatting.
De shoppers die andermans afgepakt geld uitgeven. De dokters die andermans afgepakt geld ontvangen. Een beetje zoals belastingen. Betalen kan op 1001 manieren en volautomatisch elektronisch internet en je moet niks doen. Terugkrijgen is 1001 papieren invullen en ze sturen je een postcheque waarmee je nog eens mag gaan lopen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20 jaar geleden werden er een dozijn tests en vragen gesteld en duurde dat een halfuur. Er is nog 1 overgebleven: heb je klachten ja of nee en duurt het 5 minuten met 3 ervan wachten. Het is meer voor de show, dat "werk". Maar dat is heel de overheid. Wat is overheid: een bende deserteurs. Gedeserteerd uit de economische productie. Ze komen er wel nog, om zich andermans productie toe te eigenen. ![]()
|
![]() |
![]() |