![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu al poederbrieven aangekomen bij 8 Kamerleden Vlaams Belang en N-VA: “Laffe daad”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-daad~ac1458b8 Links centrum rechts boeit me geen zak , maar .... als dit de manier van pesterij is ivm tegenstanders , dan ben je ongelooflijk dom & ziekelijk bezig !! Ik hoop dat ze de dader(s) kunnen pakken , en laat hen dat poeder lekker opsnuiven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan een koekje van eigen deeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou deze Groene ook zo hard willen optreden tegen de poederbrief-stuurders?
https://www.hln.be/de-krant/gedaan-m...bank~ad9c11f2/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe beangstigend. Je zal maar postbode zijn.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ssel~a74635b7/
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vrees dat die gaan eindigen met een burgeroorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch ook, als een volk moet vechten om haar recht te krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als dit de manier van pesterij is ivm tegenstanders , dan ben je ongelooflijk dom & ziekelijk bezig !! De daders horen ofwel in den bak of een gesloten psychiatrische instelling !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=254175
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Da moet toch ni gemakkelijk zijn, nen envelop toelikken nadat ge er vergif in hebt gedaan.
Kudos.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zullen wel een "envelop-toelik machientje" gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() "Kom, Blackie."
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twitter schort account ‘Schild & Vrienden’ op https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200710_...ld-vrienden-op Twitter en Facebook gaan dan toch het ‘gevecht’ aan met Donald Trump: is er een bocht ingezet? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200619_04995532 Citaat:
![]() https://twitter.com/blklivesmatter
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juli 2020 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ach , vermoedelijk knuffelpolitiek (in sommige gevallen) .... Ik heb ook de jessika soorsvideoreactie ivm haat gezien , wel .... GROEN kan & moet letterlijk den hoogste boom in (daarna omhakken) , maar .... ik zal nooit iemand zulke berichten sturen , ook al heb vliegend diarree aan hen !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twitter, of eenderwat vb. dit forum, is privé. Ze doen dus wat ze willen, intern.
Maar toch vind ik het zwak. Men zou, zonder daarom te vervallen in publiciteit voor lelijke boodschappen, kenbaar moeten maken aan de andere deelnemers, wat precies het probleem is. Voor de ene (Soors vb.) is de term kutwijf al een oproep tot haat tegen vrouwen, voor de andere is dat een bijna alledaags scheldwoord dat zelfs tussen echtelieden durft te vallen, zelfs kort voor of kort na enige intense liefkozingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |