![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Verbazend hoeveel nutteloze info het geheugen maar blijft bewaren. Zo herinner ik mij dat tijdens het WK voetbal in '82 in de Engelse selectie o.m. Paul Mariner en Trevor Francis zaten. Vraag met niet hoe of waarom dit belangrijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom onthoudt een mens zoiets ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me nog dat de supporters van KV Mechelen ooit eens Joachim Benfeld tot speler van het jaar hadden gekozen. Ik weet wel niet meer welk jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik herinner me dat een journalist ooit Bertrand Crasson (tijdens een wedstrijd België - Nederland) de snelste man op het veld noemde ...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit goed kunnen onthouden en in huidige tijden ben ik daar wel blij om.
In herinnering leven klinkt ook zo doods niet? En dingen/zaken uit het verleden blijven onthouden is dat meestal géén ballast?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2020 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Topic: Stomme dingen die je blijft herinneren.
Reacties: * Gaan allemaal over voetbal * Ik trek mijn conclusies. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me niets nutteloos. En spijtig genoeg ook zeer weinig nuttigs.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |