![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid is met kop en schouders het meest verlieslatende bedrijf in de samenleving. Het slechtst-presterende bedrijf. Het bedrijf dat het grootste deel van de economie feitelijk TEGENWERKT. Stokken in de wielen steekt. Als een dood en altijd aanwezig gewicht in een kruiwagen. Sabotage is nog erger dan niks doen.
En dat is OPZETTELIJK. Het doel van overheid, de bestaansreden van overheid, is andermans producten kunnen kopen zonder genoopt te zijn tot ervoor gevraagde tegenprestaties, zonder genoopt te zijn tot onderhandelen / overeenkomen over producten en prijzen. In deze, mijn optiek, is heel dit corona onderwerp niks meer dan een excuus tot verder inperken van burgervrijheden, extreem gepropagandeerd in de media (quasi elke publicatie van elke organisatie die aan de Sinterklaas kant zit van de overheid, hamert elke dag met hun propaganda hamers hetzelfde als knapen in één koor: de "blijf in je kot", de "mondmaskers", de ophemeling van "Zorg", werkelijk overal verwijzingen, op borden langs straat en op de vensters en deuren van de gebouwen van de Sinterklaas-zijde organisaties, op dure panelen professionele propaganda), om burgers het te doen accepteren/als een nieuwe "normaal" beschouwen. FULL STOP. Daartegenover, met absurd schril contrast, is de epidemie totaal niet te merken. Ik heb geen lijken zien liggen, geen ambulances halve straten zien afvoeren. Ik ken zelfs niemand die het virus heeft gehad / eraan is gestorven, en ik kom met nogal wat mensen in contact, op en buiten werk - ik dweil dagelijks 60 km af doel werk en een aantal tweedehandsspullen winkels en supermarkten voor het nodige. Voor de sport en als een soort bijverdienste beoogd voor later - ik poog me nuttig te maken, ook in vrije tijd. Elke dag ontmoet ik enige dozijnen zelfde mensen, zelfde doelen. Ook oudere (70-80 jaar). Alles wat ik de voorbije paar decennia heb geleerd, ongeveer sinds ik dit forum voor het eerst bezocht, leidt maar naar 1 enkele conclusie: dat overheid moedwillig die zogenaamde "domheden" bedrijft. Het waarom is heel simpel: in dit epidemie geval is dat de vrijheden van burgers verder inperken. Kijk naar de propaganda, die heeft het sinds een maand of zoiets zelfs over "de wereld na corona". "nooit meer hetzelfde". Ik interpreteer dat als die vrijheden permanent opgeheven. Welkom in communistische / fascistische wereld, waar de overheid je leven domineert en je tot dwangarbeid brengt. Ja, een boete van Staat is voor een presterende in de economie een gedwongen arbeid voor niks. Het Moskou ten tijde van het WarschawPact / de Koude Oorlog, is hetzelfde als het huidige "MOET van Europa". Bijgevolg, vind ik die 1001 discussies over specifieke virus / corona / "maatregelen" compleet en totaal naast de kwestie. Zo compleet ernaast dat het absurd is. Via een analogie: alsof 2 mensen met elkaar discussieren over de kleur van hun kousen en schoenen terwijl rondom hen een Dresden vuurstorm woedt. Dat is waarom ik maanden terug, bij het begin van dit totalitair verhaal van Staat, een onderwerp maakte met de titel "Waarom legde de politiek in andere griepjaren de samenleving niet plat? ?" En waarom ik ook zei dat het niet het virus is dat de samenleving plat legt, maar de overheid. Hop naar de avonden van het voorbije weekend en vandaag. Ik passeerde massa's mensen voor horeca zaken. Zittende met veel aan kleine tafeltjes, met de schouders tegen elkaar, niemand mondmasker. Ik zag groepen jeugd (scouts ed), ook op kerkpleinen, zittende op de grond tussen allerhande zakken, opeengepakt alsof het stortregent en er is één parasol. Dit is allemaal in de vrije tijd sfeer. De "luxe" sfeer zeg maar. En dan, in een supermarkt, waar mensen gaan om letterlijk broodnodige zaken te kopen, MOETEN klanten 1.5 m afstand houden en MOETEN klanten sinds zaterdag ook een vod voor hun mond hebben. In 1 van de 2dehands zaken die ik dagelijks bezoek, werkt een vrouw van middelbare leeftijd aan de kassa. Zij, als personeel, MOET al sinds het begin een mondmasker dragen. Maar (net als bij mij) maakt dat dat er damp komt op de brilglazen, en ze is genoopt tot de bril op de punt van haar neus te zetten, maar ziet dan slecht. Resultaat: alle 5 stappen fouten aan de kassa. Massa's tijdverlies om te corrigeren. Fout gelezen prijzen, niet geziene koopwaar, foute geld teruggave, de rij wachtendend groeit, ze raakt gestresseerd, maakt nog meer fouten, enz. Ik heb er de voorbije maanden vaak compassie mee gehad. Het leven van een sociaal tewerkgestelde, afhankelijk gemaakt, keuzevrijheid sterk ingeperkt, onder het juk van de overheid. En die laatste, die bende, heeft dan nog de lompe onbeschaamdheid om dag in dag uit zichzelf als "sociaal" te stempelen. Dit alles, heel bovenstaande, heeft me erg vyandig gemaakt tegen overheid. Ik zie overheid als een acute dreiging voor de samenleving. Een recept voor rampen / conflicten. Niettemin ben ik eerder praktisch dan boos, eerder luchtig dan ernstig, en plaats ik de dingen in humoristische kaders. Zo ook vandaag. Zoals gisteren hier ergens gezegd: ik heb zaterdag uit een stuk hoog% elastaan stof, gevonden diezelfde dag savonds op een sluikstort (voor het hekken van een kringwinkel), een "gezichtsmasker" geknipt. Heel gemakkelijk wegens rekbaar en gewoon te knopen, niks te naaien, geen sluiting nodig, 0 werk. Daarmee ben ik vandaag 1 winkel (de andere 2 lieten me aan de ingang door zonder masker) binnengegaan. Met mijn ogen/bril er ook onder, als een overvaller. De elastaan rekte genoeg uit om zelfs prijsetiketten te kunnen lezen, cashmunten te kunnen herkennen. Om dezelfde reden is het ook totaal nutteloos als masker. Maar het is volgens de staatsblad wet: een "doek". Mensen sloegen aan het lachen. Het personeelslid aan de ingang stemde in met mijn kritiek (piek besmettingen geen verplichting, dal wel), maar zei dat ze moest. Dat ervaar ik positief. Zie ik als een opsteker. Want dat; is iets waar totalitairen, de "Commies", erg bevreesd voor zijn. Dat hun (wan)daden belachelijk worden gemaakt. Geridiculiseerd. Zo openlijk belachelijk, zo onweerlegbaar, zo overduidelijk juist. Hetzelfde motief van de Charlie Hebdo aanslag. Nu ben ik een t shirt aan het aanpassen, met op de rug een grappige en bondige slogan tegen overheid, een "directly to the point". Met velcro eraan vast (ik wil er nou ook niet hele dagen mee rondrijden). En dat ga ik dragen telkens ik die vod voor mijn mond moet houden. Aan de hele andere kant, de ernstige kant, ik ben niet zorgeloos. Ik hoef geen winkelkar-verplicht kleuterbehandeling om afstand te houden tot andere mensen, ik zag vaak genoeg af winkels binnen te gaan, omdat er zoveel volk buiten op straat stond aan te schuiven en het hard waaide. Die 1.5 meter "sociale afstand" propaganda-kul blaast een harde wind als blaren tussen de sparren weg. Niet raar - ik wil niet ziek worden, of zomin mogelijk virusjes opdoen. Voor de rest, doe ik gewoon wat ik altijd doe. Zaterdag heb ik de hele dag tot savonds laat enige zaken zitten repareren. Nadien, quasi middernacht, toch nog weg, het was 2 uur snachts toen ik weer thuiskwam. Ook veel volk snachts nabij en in stad. Zie, ik heb de Rotoverheid dwingelandij niet nodig. Niemand eigenlijk, want niemand wil ziek worden. En zo aanbeland bij de grote leugen. Wie zorgde voor mensen concentraties: de overheid. Die hielp het virus, al van dag 1, toen ze gedwongen sluiting van winkels aankondigde, en zo voorspelbaar als wat, mensen die het hoorden stante pede aan het hamsteren sloegen, leidende tot enorme drommen in supermarkten en regelrechte chaos. De StadsCommies hebben fietspaden herdoopt tot voetgangerspaden, en autostraten herdoopt tot fietsstraten. Resultaat is leeg fietspad en overvolle autostraten, auto's die tussen drommen fietsers rijden en niet mogen inhalen. 2 meter verder, 2 meter baanruimte ongebruikt. Gisteren gezien, Gent, Lousbergkaai (dat is naar Vlaamse Kaai, zuiden Gent, langs waterlopen Visserij/Achtervisserij), een meter baanbreedte is herschilderd naar voetgangers, door paaltjes met plakkaten gescheiden. Zelfde scenario: geen kat op dat stuk baanbreedte, en auto's die fietsers niet meer kunnen inhalen - ze zitten in elkaars weg. Ze zitten opeen. Dat zijn geen spreidingsmaatregelen, maar concentratiekampmaatregelen. De Grote Leugen https://en.wikipedia.org/wiki/Big_lie strategie, herinner je?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Helemaal mee eens en de beste remedie er tegen is inderdaad constant die regeltjes belachelijk maken. Misschien daarover wat ideeën delen? Ik ben benieuwd naar die slogan. Zelf ga ik in België niet meer naar de winkel maar ik veronderstel dat ik vroeg of laat ook wel eens met zo een vod zal moeten rondlopen. Ik ga die heel smerig maken door die eens langs mijn fietsketting te wrijven en er op schrijven : 'ik draag dit tegen mijn wil' . Of een swastika zou ook kunnen maar daar zouden ze nog moeilijk kunnen over doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun regeltjes over prullen zijn afleiding. Geef het bestolen bevolkingsdeel wat flutonderwerpen om over te bezig te zijn, opdat ze de werkelijk ernstige smeerlapperij geen aandacht zouden geven. Smerige vodden, swastika's, is spelen in de kaart van Commies en hun gesponsorde aanhangers. Geef ze niks om je op aan te pakken. Doe doodgewoon. Doe doodnormaal. Kort en duidelijk. Direct op de kern. Steek er iets in dat opgemerkt wordt, dan aandacht trekt, dan wordt de weinige rest meegelezen en is de boodschap overgebracht. Een voorbeeld idee die ik had van zoiets, als kritiek op de mondmasker dwingelandij (belangrijk - NIET mondmaskers zelf): "Hey Overheid kom je effe helpen?" "Nee ik controleer en beboet." Zie, het woord "mondmasker" hoeft zelfs geen vermelding, de loutere visuele combinatie van jou met een duidelijk "mockup" (niet uit het Commie magazijn maar zelf gemaakt) afgedwongen "mondmasker", brengt reeds de kritiek over. Of een verwijzing naar cultuur, is ook heel herkenbaar en indien niet, een onbekende naam prikkelt nieuwgierigheid. Bvb een zwart mondmasker, en dit: "De deserteurs uit de economie hebben me Gargamel gemaakt" (verwijzing naar Peyo, Pierre Culliford, de booswicht figuur uit "De Smurfen"). Nog een: "Ik maakte op 't werk 3 doeken". "Overheid passeerde en ik hield dit over". Humor kwadratiseert het effect van kritiek.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 13 juli 2020 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Grote Leugenaars hebben zich vervolmaakt door iedereen te laten geloven dat niet zij, maar hun tegenstanders de Grote Leugen toepassen, en dat ze er het grootste slachtoffer van zijn. Gaslighting tot in de perfectie.
Voor zover er een getal kan op worden geplakt zou men kunnen stellen dat 75% van het hele bestel op leugen, bedrog, verdraaiing, misleiding... gebaseerd is. Het covid-circus is gewoon een herhaling van hetzelfde Grote Leugen-verdienmodel dat bij eerdere "ziektes" en gebeurtenissen gebruikt werd en dat in gebruik blijft zolang het "ovid-volk" via onderwijs & media aangeleerd wordt om er zelf mee in te stemmen. maskertip: 'deze dweil dient voor uw bescherming maar is nutteloos tegen regeringsdweilen' ![]()
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 14 juli 2020 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij het normale doen voor een staat. Is altijd zo geweest he. Men ging in de tijd zelfs veel verder met religieuze toestandjes. Is nooit weggeweest, en de basis voor elke staat. Het is er bijna de definitie van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tldr
Corona is vooral een vlugge stap naar intensive care om daar op uwen buik te liggen puffen dank zij dat machientje, of ge pufte nie meer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zomin als bij influenza. Corona is flut vergeleken met het influenza virus dat zich manifesteerde eind WOI. Maar zoals ik schetste met dit onderwerp: het is niet eens relevant. De steeds arroganter/openlijker/driester en grootschaliger wordende dwingelandij van de overheidsorganisatie, dat een geselecteerd deel van de bevolking steeds meer in vrijheid inperkt, is dat. De weg naar conflict, dat haaks staat op samenleving. Het tuig dat zichzelf "overheid" noemt, te asociaal om te helpen in de economie. Dit virus werd, net als andere calamiteiten, aangegrepen door overheid als excuus voor verdere vrijheidsinperkingen. Dat is het NAZI / COMMIE pad, en dient, net als in de geschiedenis zoveel keer gestopt te worden. Verzet.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ook ook het heden. Het concept "Staat" dient vernietigd te worden. Ter wille van samenleving. De eerste stap daartoe is besef. De dagelijkse propagandavloed, de selectiviteit, de eenzijdigheid, doorprikken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 juli 2020 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het streven van allen om dus "alleenheerser" te worden, zal een winnaar opstaan, de nieuwe staat. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dit wel de goede kant?
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Corona is realiteit. En kostte ons al veel mensenlevens.
Het politieke misbruik er van ook. Een oorlogsregering ten koste van de democratie in vredestijd? Met ongrondwettelijke macht? Kom zeg... Dat gezegd zijnde zijn de idioten die Corona afdoen als een fantasie of erg opgeblazen wat mij betreft even misdadig als die antidemocraten! Hoeveel (groot)ouders mag hun ideologische waanzin kosten? Ik ben risicopatient en lig er echt niet op te wachten om hun ijdelheid als doodsoorzaak te hebben... En dat is géén blinde angst. Dat is gezond verstand!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is puur een massamoord uitgevoerd door de politiek op de bevolking door totale onbekwaamheid. Dit is trouwens niets nieuws want bij elke griepepidemie gebeurt hetzelfde, iets wat met een kleine investering al jaren tot een grote verbetering geleidt zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft totaal geen belang om te wijzen op de graad van de misdaad om de schuldvraag te willen beantwoorden: hoe vreselijk ook de misdaad, als de beschuldigde de schuldige niet is, speelt dat geen rol. Hier is dat vergelijkbaar. De "ergheid van de ziekte" heeft niks te maken met de vraag of we die wel KUNNEN tegenhouden. Nu blijkt dat er toch veel aanwijzingen zijn dat veel van wat men gedaan heeft, die ziekte NIET heeft tegengehouden. Maatregelen die niet doen waar ze voor bedoeld zijn, zijn idioot, of ze nu iets "ergs" proberen tegen te houden of niet. Ik ben er bijvoorbeeld (tot mijn eigen verbazing trouwens) van overtuigd, als ik veel cijfermateriaal bekijk, dat de lockdown zo goed als niks gedaan heeft. Maskers kunnen misschien helpen. Theoretisch zouden ze dat toch moeten. Echt weten doe ik het niet. Ik zeg dat omdat de *aanwijzing* dat een maatregel helpt, uit twee punten bestaat: significante daling als de maatregel ingevoerd wordt, EN significante stijging als die weer afgeschaft wordt ; groot differentieel effect met waar die maatregel NIET werd ingevoerd. Als je dat toepast op "lockdown" kom je uit op "geen effect". Als dusdanig heeft het niet het minste belang om te wijzen op de ergheid van de ziekte om het over de lockdown te hebben: die heeft niks tegengehouden. De tweede vraag is ook van belang: HOE erg is deze ziekte, en hoe erg zijn de gevolgen van de WERKENDE maatregelen die we moeten nemen om ze tegen te houden ? Doen we niet meer stuk MET de maatregelen dan we helpen om de ziekte tegen te houden ? Vermits we VAN GEEN ENKELE MAATREGEL weten of die die ziekte wel zou kunnen tegenhouden, is die vraag ook idioot. Maatregelen die niet of onvoldoende werken om de ziekte tegen te houden, veroorzaken ENKEL MAAR kosten en nadelen. Tenslotte: de ergheid van de ziekte. Wel, het is erger dan griep. Maar niet ZOVEEL erger. Het betreft een heel klein deel van de bevolking voor dewelke deze ziekte dramatisch is, maar men kent dat deel niet helemaal. De offers die men zou vragen aan de gemeenschap *mocht men maatregelen kennen die iets uithalen, en voorlopig is dat het geval niet*, moeten beperkt worden tot dingen die zo een kleine minderheid mogen krijgen als "solidariteit" van de overgrote meerderheid voor wie deze ziekte niet erg is. Want zoniet gaat men uiteindelijk meer slachtoffers maken door de maatregelen, dan men er vermijdt met. Voorlopig lijkt alles erop te wijzen dat men niks heeft tegengehouden, en dus enkel maar extra slachtoffers gemaakt heeft met die maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat zelfs een patrickve met zijn vrank bakkes ![]() Iedereen weet dat politiekers zakkenvullers of erger zijn, maar toch wordt er bij iedere verkiezing massaal wéér geldig gestemd, gewoon omdat men niet doorheeft wat voor een farce verkiezingen werkelijk zijn en denkt het die keer wél te kunnen veranderen. Maar dit zijn maar kleine leugens. CV19 is een van de grotere.
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 15 juli 2020 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet precies waar je naar refereert, maar als het er om gaat om van die toestand te profiteren, zie ik er het probleem niet van in. Ik vind "elkaar beliegen, vermoorden en/of onderdrukken en uitbuiten" namelijk de normale manier van doen. Ik heb er enige tijd over gedaan om tot dat inzicht te komen, maar eens je het hebt, lijkt het helder als pompwater. Dus verwacht ik niks anders van een staat, en is het enige wat je te doen staat, na te gaan hoe je dat in je voordeel kan gebruiken he. (en ja, zo word je er deel van, natuurlijk). Het enige wat ik jammer vind, is dat de meeste mensen dat niet door hebben. Men zou toch prima exact hetzelfde kunnen doen als vandaag, maar met de cynische kennis van waar men eigenlijk mee bezig is, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juli 2020 om 05:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken corona doden maar ook mensen die gestorven zijn omdat ze geen geplande operatie kreeg vanwege de lockdown, oudjes willen meer euthanasie en zijn levensmoe vanwege de maatregelen, en door de gigantische economische crisis zal er minder geld zijn voor dure behandelingen van jonge mensen. Ik dacht dat het VB tegenin de waanzing ging gaan maar het blijken dezelfde eikels te zijn met dezelfde panische angst, teleurstellend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |