![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoor hier op Terzake FVB zeggen dat tieners vanaf 12 j zich best zouden laten vaccineren. Is er NU niemand van artsen en wetenschappers die durft ingaan tegen dit waanzinnige standpunt dat wordt ingenomen door onze beleidsmakers en een select clubje van experten ( en dit is trouwens in vele Europese landen zo ).
Voor een virusje ietsje erger mss dan de griep dat vooral ouderen treft voor "besmettingenscijfers" die eigenlijk alleen gaan over positieve tests inspuiten met vaccins en gentherapiëen die nog in TESTfase zitten en een halsstarrig weigeren van andere geneesmiddelen zoals Ivermectine ( zoek op YT eens naar Dr John Campbell Zoals Prof Grandjean het stelde: dit gaat over mindcontrol en wie weet nog veel meer. Laatst gewijzigd door Walvader : 16 augustus 2021 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik vul even aan:
https://doorbraak.be/frank-vandenbro...de-vaccinatie/ Op 18 mei vraagt PS-kamerlid Laurence Zanchetta Vandenbroucke in de commissie gezondheid het volgende: ‘Volgens een Britse studie hebben besmette personen drie weken nadat ze hun eerste vaccindosis gekregen hebben 38 tot 49 % minder risico om het virus over te dragen. Wat denkt u daarvan? Over welke informatie beschikt men in verband met de capaciteit van de vaccins om de overdracht van het virus af te remmen? Blijft een persoon die gevaccineerd werd besmettelijk? Zult u breder over die Britse studie communiceren teneinde het draagvlak bij de burgers te vergroten?’ Vandenbroucke zegt hier dus dat iemand die volledig gevaccineerd is, het virus bijna niet zal doorgeven. Dat is goed nieuws voor de gevaccineerde, die door het vaccin al beschermd is tegen ernstige ziekte. Zeker ook goed nieuws voor niet-gevaccineerden, die mee profiteren van het niet-doorgeven van het virus. Fascinerender nog is de volgende passage: ‘Bovendien is het risico dat deze niet-gevaccineerde persoon later een ernstige vorm van COVID ontwikkelt, zeer klein bij jongvolwassenen en bij volwassenen van middelbare leeftijd zonder co-morbiditeiten, en gematigd bij oudere volwassenen of personen met co-morbiditeiten.’ Nadien vervolledigt Vandenbroucke zijn antwoord door erop te wijzen dat deze risico’s natuurlijk afhangen van verschillende factoren, zoals virusvarianten in omloop, en de duur van een contact. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle kinderen vanaf 6 jaar dienen gevaccineerd te worden. Om heel dat corona gedoe eindelijk achter ons te laten dienen we een groepsimmuniteit van 90% te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Breng ze niet op ideeën. Straks gaan ze eicellen vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het dan nog niet lukt zal het de schuld zijn van die ene 0,00001 % die zich niet hebben laten vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moeten we vaccins verspillen aan een leeftijdsgroep die nagenoeg geen last heeft van een besmetting? Zijn deze vaccins niet nuttiger in te zetten? Waar er een grotere nood is aan vaccins?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft ongelofelijk dat mensen echt niet kunnen nadenken als het corona betreft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerst was het 70%, nu is het 90% (geen idee waar ge die 90% haalt trouwens, ik heb enkel weer van de onhaalbare 99%). binnenkort is het waarschijnlijk 150% en ongetwijfeld gaan de schaapjes dat nog geloven ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het echt wil tegenhouden moeten die ook gevaccineerd worden en ook heel de wereld, je, heel de wereld. Denk eens na, je praat over sprookjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo zie je hoe de bejaarden in dit land echt denken. ze offeren met alle plezier hun kleinkinderen. beangstigend om te weten dat ik later waarschijnlijk ook zo'n verzuurde egoist zou kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het duurt verdorie trouwens een jaar vooraleer iedereen gevaccineerd is. Zo blijft groepsimmuniteit door vaccinatie een illusie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 17 augustus 2021 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat u kinderen met van die fisherprice blokken spelen zodat ze goed weten welk vormke in welk gatteke past. Het kan later van pas komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de zin voor de realiteit begint te primeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Wss niet. Hier wordt VEEL geld verdiend met die vaccins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Aan Westerse kinderen vaccineren valt meer geld te verdienen dan arme dutsen in de derde wereld.
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() "ietsje"
![]() Dit was voor de vaccinaties. Op vlak van vaccinaties weet ik dat niet of dat nut heeft of niet om 12-jarigen wel of niet te vaccineren. Ik heb geen diploma virologie zoals de meeste forumleden hier. Ik zou zeggen: Als >66% van de epidemiologen, virologen, enz wereldwijd zeggen dat het nut heeft, zou ik zeggen volg hun advies en hang niet de complete asshole uit?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |