![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Youtube oorlog tussen onnozelaars met één miljoen (fictieve) volgelingen
granaataanslag aan het verkeerde huis (dat nog eens doorverhuurd is aan Afghanen) 63-jarige brandstichter slaat medegevangene dood |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke zaken houden me jong.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man man man, als dat al geen ramp is?!?!?! Laatst gewijzigd door Garry : 25 augustus 2020 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb jij ook een youtube-kanaal?
![]() Die youtube-oorlog is alleszins een bizar verhaal, het VRT-journaal opende er mee. Ik weet niet goed wat er van te denken. Hoe interpreteren jullie deze "open oorlog" tussen twee blijkbaar erg bekende jongereniconen, of influencers?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort van idiote situaties is echt niets nieuws onder de zon want ... Chinese gamer ter dood veroordeeld na moord om virtueel zwaard Compleet gestoorde situaties. (drugs???) Ik zag laatst nog een juffrouw op straat lopen en die had een T-shirt aan waar het aantal volgers opstond die zij had dan denk je, goed wacko!!! ![]() Ik voel me stokoud, u ook? Je zou u voor minder stokoud gaan voelen met wat er allemaal aan de gang is in de wereld. Ik hou het liever op: Ik drink melk, u ook?? (met dank aan wijlen de Miel G. of was dat de melkbrigade?)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2020 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://m.hln.be/in-de-buurt/gent/47...-arm~a712dd07/ ![]() No comment ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Men kan zijn leven gaan lijden op het internet hé. Ik verschiet er trouwens van hoeveel jonge mensen uit mijn kennissenkring, zelfs hun lief via het internet, of via een app hebben gevonden. Gewoon op een feestje je lief leren kennen is blijkbaar ook voor boomers
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb altijd gedacht dat de meeste vaten leeg waren. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Dat eendje ziet er veelbelovend uit.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Beschaving is een dun vernislaagje". https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zien~a8344e27/
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik heb die fameuze youtube-oorlog even moeten goegelen. Wat een non-nieuws zeg. Opgeblazen overhypete boel tss overjaarse pubers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu doen ze het teminste zonder elkaar in het ziekenhuis te werken. Citaat:
Het kwam alleen minder in de media. Of de mensen lazen het toch minder, want ze hadden enkel kranten en het TV-nieuws dan ze niet konden terugkijken. Citaat:
En dat kan dan wel eens fout lopen. Gebeurde reeds bij de Oude Grieken. Maar dat alles bezorgd mij niet het gevoel oud te zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist maar het is al meermaals gezegd: de media brengen sensatienieuws omdat het de aandacht doet stijgen ---> meer reklame-inkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Coudenys legt uit dat videobloggers, kortweg vloggers, op twee manieren geld kunnen verdienen. Ze krijgen een deel van de reclame-inkomsten van de advertenties die voor en tijdens hun filmpjes getoond worden. Maar daar zijn volgens Coudenys in Vlaanderen geen fortuinen mee te verdienen, maar - voor belastingen - wel enkele duizenden euro’s per maand. Op sociale media kan je het grote geld verdienen door incontournable te zijn: zoveel volgers hebben dat sponsors niet om je heen kunnen”, gaat Coudenys voort. In het geval van Celine en Michiel gaat het om bijna een half miljoen abonnees op YouTube." https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...de-open-oorlo/ Laatst gewijzigd door Rudy : 26 augustus 2020 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |