![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De blogpost is van April maar de vraag wordt binnenkort wel erg prangend, besmettingen blijven aanhouden en worden binnenkort gemixt met de jaarlijkse griep pandemie. Gaan ze (je weet wie ik bedoel) Kerst en Nieuwjaar nog toelaten dit jaar?
Kerst en Nieuwjaar staat al lang bekend als de grote catalisator van de griep dus Corona zal daarop geen uitzondering zijn, we hebben dat altijd aanvaard als onvermijdelijk maar dat is dit jaar veranderd, nu denken ze dat pandemieën in te perken zijn door ons zoveel mogelijk op te sluiten. Dan hebben we het niet alleen over de familiefeesten thuis maar ook over fun shopping, kerstmarkten, feesten, enzovoort. Als ze logisch consequent blijven zal dit allemaal niet kunnen doorgaan. Zal onze voorliefde voor Kerst en Nieuwjaar het winnen en komen we in opstand, of blijven we mak als lammetjes alles ondergaan tot aan de slachtbank? https://www.nieuwsbladtransport.nl/l...t/?gdpr=accept "De ergste nachtmerrie wordt volgens de financiële krant Nikkei door managers uit de containerscheepvaart al met koude rillingen over de rug een ‘corona Christmas’ genoemd. Een kersttijd waarin mensen zich opnieuw, of nog steeds, voor het virus moeten verstoppen en alleen buiten de deur komen om weer een boodschappenkarretje vol etenswaren te laden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nog corona-kerstmis zijn tot ik in mijn graf lig. Laat razen die handel !
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Kerstmis verboden wordt, zou dat wel heel spectaculair zijn. Het zou het einde zijn van een gans commercieel gebeuren. De regel-happy overheid gaat in haar eigen netten verstrikt geraken. Vaccin in september.... 2021. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dat shoppen en zo vind ik dat persoonlijk niet zo'n probleem. Voor de economische terugslag die ermee gepaard gaat wel, want ik wens al degenen die er een deel van hun omzet uit halen geen ramp toe. En emotioneel zal het voor velen niet evident zijn. Ik kijk soms zelf met wat gemengde gevoelens uit naar familiaal samenzijn, maar het is voor velen, zeker de oudere generaties, iets waar ze geluk uit halen.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kerst is eerder een familieaangelegenheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets zou dus eigenlijk een groot symbolisch verzet zijn tegen de politiek.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gezond eten, voldoende rust en slaap etc En gewoon een beetje op de hygiëne letten. Laatst gewijzigd door Walvader : 22 augustus 2020 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.smithsonianmag.com/histo...ruce-11972213/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) ziekenhuis capaciteiten opdrijven ("je bereidt oorlog voor in vredestijd", dus NU) 2) enkel maatregelen treffen (die werken, kennen we er eigenlijk ?) wanneer voorspelbaar de opgedreven ziekenhuiscapaciteit binnenkort dreigt overschreden te worden, wat wil zeggen dat men 1) eigenlijk slecht gedaan heeft. 3) maatregelen terug vrij laten van zodra men voorspelbaar terug de ziekenhuiscapaciteit heeft om de rest aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We krijgen al een waarschuwing
Maggie De Block waarschuwt: “Ook Kerst en Nieuw zullen we niet kunnen vieren zoals anders” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200905_92387813 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerstmis is al altijd een triestige stille avond geweest. Bijna alles dicht en geen mens te zien.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25 december staat sowieso niet op mijn feestlijst !!
31 december - 1 januari - Oudjaar & nieuwjaar: 't Is al 3 jaar geleden da'k oud op nieuw ging vieren in de kroeg !! Ik blijf tegenwoordig sowieso graag thuis !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anderhalf jaar om de mensen te vaccineren ![]() |
|
![]() |
![]() |