![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Automobilisten met een oudere Peugeot 308 klagen het meest over pech
Consumenten met een Peugeot 308 van vóór 2013 stonden het afgelopen jaar het vaakst met pech langs de weg. Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond onder 10.000 autobezitters. Ook bezitters van een Seat hadden relatief veel panne. Japanse auto’s blijken het betrouwbaarst.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Laatste uur" Radio Veronica met Rob Out is opgenomen in de studio in Hilversum en is dus niet live.
https://www.youtube.com/watch?v=quKqgRjIGWU
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet u wat ergs verklappen , maar ik ga het lekker toch niet verklappen , èh èh
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlanders moeten vaker een nieuwe wagen kopen, probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit lag al in de merknaam voorbestemd. "Peugeot" is een achternaam van een maagschap in de streek van Mompelgaarde (Hoogduits: Mömpelgard, Waals: Montbéliard) ten zuidwesten van de Elzate (Hoogduits: Elsass, daaruit: "Elzas" en "Alsace", ouder Waals: Aussais, Aussoix, Auxois,...). De stamvader was een handelaar inzake veredeld teer ofte pek (Hoogduits: Pech, Waals: poix). Als het nog niet duidelijk is: Peugeot is een afleiding van een gewestelijke uitspraak voor het Waals woord "poix". Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet ook wat verklappen: ik heb al spijt dat ik begonnen ben met deze draad te lezen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aangename comfortabele auto, met een pittig motortje. Maar betrouwbaarheid... dat was een ander paar mouwen. Er waren minstens 4 defecten die, indien ze op een slecht moment waren gebeurd, mijn aanwezigheid op dit forum, en deze wereld hadden kunnen beëindigen...
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verwijst altijd naar inhoudloos getrol
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist. Algemeen geweten betekent: 'Ik denk dat ik het weet', waar 'denken' al fors overdreven is.
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was een paar jaar geleden in Oekraine en zag op de weg daar toch meer ouwe bakken dan bij ons of in Nederland.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste bordeel van Europa legt de boeken neer...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200903_94336016 erg hé? Laatst gewijzigd door kelt : 3 september 2020 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig voor het bedrijf. Laatst gewijzigd door Rudy : 3 september 2020 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |