![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: ga jij je laten vaccineren ? | |||
ja, zowiezo |
![]() ![]() ![]() |
7 | 33,33% |
enkel als het verplicht is |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
misschien, afhankelijk van welk vaccin het is |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
zeker niet ! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 38,10% |
enkel als Prins Laurent zich ook laat vaccineren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() laat maar weten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet ik laten weten? Ik heb gestemd hé, nu weet ge het.
![]() Ernstig: ik laat me al minstens 20 jaar inenten tegen de griep ook. Waarom? Ik ben niet graag ziek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet, ben graag immuun via de natuurlijke manier voor een virus als dit, ik heb liever de zachte herbesmetting dan een terugkerend vaccin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je jaarlijks inent verliest het vaccin aan kracht, ook op hoge ouderdom is het nauwelijks effectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem wel een prikje, maar misschien niet bij de eersten, en als functie van hoe goed het verdragen wordt (vandaar, niet bij de eersten).
Tenzij ik het ondertussen al gehad heb en overleefd heb, waar veel kans toe is, natuurlijk. Of tenzij het grotendeels verdwenen is tegen dan he. Een vaccin is vooral nuttig nu. Binnen een half jaar stukken en stukken minder. Ik neem vaak een griep prik. Dat heeft zo goed als geen nevenwerkingen. Het werkt ook niet zo goed, zoals ik mogen ondervinden heb dit jaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 september 2020 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "zowiezo"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Nee, ik heb als gezonde 30er meer kans op complicaties door het nemen van een vaccin dan door de ziekte zelf.
Als men het verplicht is er weinig keuze natuurlijk, en gezien onze overheid met de grondwet en de mensenrechten toch al hun gat heeft afgekuist denk ik dat ze nog wel zo ver zullen gaan ook. Alles om de illusie op te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Nooit een griepvaccinatie gevraagd en zal nu ook geen vragen .
Ps , kan niet stemmen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vaccineren?
Met wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als gezonde dertigjarige. De kans dat u als gezonde dertigjarige ernstige symptomen krijgt is klein, maar niet verwaarloosbaar en ZEKER niet onbestaande. Bij vaccins is de kans op ernstige symptomen meestal wél verwaarloosbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hield het bij de enquête op "zeker niet"
Griepvaccinatie heb ik ook nooit van moeten weten want eigenlijk spuit men u in met de griep en uw lichaam moet het zelf maar zien op te lossen daarna. In het verleden eens iemand geweten op een job die een griepvaccinatie laten doen had omdat men ze op dat werk aangeboden had die daar serieus ziek van geweest is. Hoe kwam dat? Je mag zeker niets maar dan ook niets hebben, niet een klein beetje ziek zijn voor je zo een vaccinatie laat 'steken' want het zou dan wel eens ... ![]() En zolang er géén echte meer dan 500% bewijslevering is van dat een vaccin echt helpt/werkt zeg ik: nee dank u!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2020 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan men van een toekomstig vaccin niet zeggen. Daarvan zullen we pas achteraf weten hoeveel miserie het effectief heeft veroorzaakt of voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dezelfde maffia die de 'vluchtelingencrisis' coordineerde, de EU.
De nationale regeringen zullen door de EU-paladijnen worden aangemoedigd, om hun 'voorstellen' te implementeren, zodat die van hier schaamteloos kunnen zeggen 'Jamaar, 't moét van Europa'...: ROADMAP FOR THE IMPLEMENTATION OF ACTIONS BY THE EUROPEAN COMMISSION BASED ON THE COMMISSION COMMUNICATION AND THE COUNCIL RECOMMENDATION ON STRENGTHENING COOPERATION AGAINST VACCINE PREVENTABLE DISEASES https://ec.europa.eu/health/sites/he...roadmap_en.pdf Tegen 2022 kunt ge geen vliegtuig meer opstappen zonder een vaccinatiekaart.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 september 2020 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar net dat is niet de waarheid, dacht ik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef mijn slechte virussen niet graag door aan anderen. Vooral niet aan mijn kleinkinderen, mijn kinderen, mijn vrienden en aan niemand nie. Vaccinatie helpt dan. Ziet een keer hoe altruïstisch ik wel ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als 30er is de kans dat je met corona problemen hebt niet 0. Maar wel heel laag. 1 op 10 000 of zo als je het betrapt. Maal de kans dat je het betrapt. Het valt dus te zien wat de kans op complicaties is van het vaccin. Inderdaad is voor jou de strikt enige reden om zo een vaccin te nemen, om anderen niet willen aan te steken, bijvoorbeeld mocht je bij je grootouders of zo op bezoek gaan. |
|
![]() |
![]() |