![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet u de doorstart van Wilmes II met machtiging? | |||
een Noodzaak om het land te redden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
een Coup van de koning en de PS |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
een Slinkse omweg naar Vivaldi |
![]() ![]() ![]() |
15 | 62,50% |
het Einde van België |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar maakt de ziekte van België maakt nu alles mogelijk.
Laatst gewijzigd door cato : 16 maart 2020 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de WHO die de macht grijpt. Niet enkel in ons land. Het is onbegrijpelijk dat het WHO verkiezingen in Frankrijk heeft toegelaten zondag jongstleden. Dergelijke fratsen die de besmettingscurve doen pieken ipv af te vlakken dienen vermeden te worden. Een volmachtenregering kan desnoods beveiligingsfirma's opvorderen om de samenkomsten van personen te voorkomen en ontbinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat gaat Cd&V doen en wat zijn de gevolgen voor Jambon I ?
Na Open-Vld, tweede woordbreuk of niet? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() kiezersbedrog in het kwadraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of in jouw taal: Bonjour chez toi!
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet me van nationaliteit te willen veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Familiair met de uitdrukking: "Put your feet where your mouth is?" Ik deed dat ook al een hele tijd geleden.
Correctie: alleen van regio, he. Paperassen behouden.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 maart 2020 om 05:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Belgen zeggen twee maanden als we ons best doen. Vergeten die soms dat het virus over heel de wereld verspreid is? Ik zie het zo terug de kop op steken eens de maatregels versoepeld worden. Productie zal ook moeten blijven draaien. Gradueel zullen veel mensen besmet raken. Het beste wat we kunnen doen is de top van de huidige curve bereiken en de restricties streng houden. Terug wat versoepelen, terug verstrengen etc...Totdat de sterkere onder ons een immuniteit opbouwen. We zullen zien. Misschien kunnen we het toch baas. België en Nederland verschillen radicaal van visie hier en de Belgische media negeren mooi Mark Ruttes speech van gisteren. Ik vraag me af hoe die onthaald zou worden bij ons. https://www.youtube.com/watch?v=D3QPmphUK_M Ik vrees dat de Belgische overheid erg wantrouwig jegens Nederland zal worden en meer de Franse aanpak over zal nemen, terwijl Nederland de Duitse visie volgt. Erg vervelend als je werkt in Nederland en woont in België. Liefst zou ik daar wonen. Verhuizen is echt een langdurig proces en zeker gecompliceerd door de crisis. Laatst gewijzigd door Weyland : 17 maart 2020 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een liberale coup die de man met de pet serieus gaat kosten, met steun van extreem links dat terug in de revolutie is gaan geloven en hoopt op de totale instorting en achteraf de totale macht. Dat is hoe ik de 'doorstart' van Wilmes zie.
![]() |
#12 |
|
![]() petrik is een groot staatsman
de laffe opportunistische blauwe bende is hem dankbaar
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verzet N-VA kan stemming noodregering niet torpederen. De vragen die daarbij rijzen. Geeft de Koning de Franstaligen ook niet véél voordeel? Zit de schrik er goed in om het BDW (N-VA) eens te laten doen? Splitsing van België zou dat goede zet kunnen zijn? (Vlaaderen ± 16 miljard rijker ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Viel slechts na 5 minuten in slaap en dat is beter dan bij Macron: 2 min. 45 sec. Sterkte en oefen de ouw smokkelpaadjes aan de grens alvast.
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cato : 17 maart 2020 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou de N-VA/BDW zich nu voelen, in het cordon?
![]() |
![]() |