![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme , ge zijt de enquête vergeten
![]() Dan hadden we kunnen zeggen wie we het liefst hebben of hadden ![]() Da' ze allebei ontploffen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 april 2020 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Els Ampe blijft 'doorrazen': "Virologen die zeggen dat mondmaskers niet nodig zijn, dát is dodelijk"
Ik denk anders dat er enkele virologen zijn die ook serieus aan het 'doorrazen' zijn de laatste tijden. Uit het artikel. Citaat:
Misschien volgt er nog een wedstrijd: Maggie versus Els. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is deze zaak ,nu nog strikt intra-O-VLD,straks geen begin van een generatieconflict .
Een eerste aanzet daartoe was een decennium geleden bij "de financiele crisis" toen bleek dat er alles aan gedaan werd om de "babyboomer-economie" in leven te houden en de toekomst van een ganse jonge generatie (collateral damage,ik geef het toe)"on hold" gezet werd.(Die schade van toen is NIET hersteld geraakt in grote delen van Zuid-Europa overigens,daar zit een ganse generatie,inmiddels dertigers,nog steeds aan de grond.(bij moeke)...en de besten zijn vertrokken... O NU,geven we het maar toe,wordt werkelijk alles gedaan om babyboomers wat langer te laten leven en wordt ook het Noorden van Europa economisch vernietigd.Begrijpelijk,maar het kan niet BLIJVEN duren.Inderdaad mogen we als maatschappij de "jongeren" niet een tweede keer "weggooien"... Laatst gewijzigd door kelt : 29 april 2020 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maggie het Block is dan ook een risicopersoon. En ze weegt naar't schijnt zoveel omdat ze haar levensstijl niet wil aanpassen (te spartaans voor haar, en het vergt veel mentale wil). Ik vind het inderdaad slecht te rijmen met haar positie als Minister van Volksgezondheid.
Toch vind ik Els Ampe eerder als een journalist overkomen als ze stelt dat het aantal doden in juni tot nul herleid zal worden. Dat vind ik een jammere uitspraak, zeker gezien er wel degelijk een debat gevoerd zou kunnen worden over dit onderwerp. Laatst gewijzigd door Weyland : 29 april 2020 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat er een grotere groep is dan we zouden kunnen denken die Els Ampe's kritiek delen.
Maar de hysterie, de conformiteitsgedachte en sociale druk zijn te groot om daar een open debat van enig niveau over te voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Jammer voor Elsje , als er dan toch een nieuwe opper-smurf(in) moest gekozen worden dan zag ik toch liever haar dan de potige smurf uit Oostende, de lagaert-smurf of de onbekende smurf.
Nu heeft ze helaas haar kansen wel definitief gekelderd. Spijtig, ik vond haar erg geil. ![]() Zo zie je nog maar eens dat ingenieurs en politiek niet goed samengaan. Je mag dan nog (ergens) gelijk hebben, als je 't niet goed verpakt en aanbrengt en zonder steun van cruciale partners kom je nog nergens. Het Cassandra complex in real life op Twitter en in de MSM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Els heeft deels gelijk maar ze wordt nu platgewalst door de bulldozers van het conformiteitsdenken en de corona-angstpsychose. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juni 2020 is de maand dat we als maatschappij MOETEN herstart zijn.....
Laatst gewijzigd door kelt : 29 april 2020 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. De thuiswerkers die op vakantie willen moeten bediend worden. Vanaf eind september gaan we dan terug in lock-down. ^_^
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Block is totaal gefaald en mislukt als minister van volksgezondheid evenals haar geklungel op het vlak van migratie en nu kan ze geen kritiek meer verdragen.
Dankzij haar incompetentie en vriendjespolitiek zijn er nu zo maar eventjes drie ministers van mondmasker en kampen we nog steeds met een chronisch tekort. En natuurlijk heeft Ampe gelijk maar of ze door zo'n zaken te verkondigen OVLD voorzitter zal worden is hoogst twijfelachtig. Ik heb haar kansen van in het begin al zeer laag ingeschat en nu mag ze het helemaal vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauwe kul. Ampe veegt gezwind haar voeten aan de partijtucht en schopt tegen de schenen van twee VLD-vetbollen. Ze zal daar de prijs voor betalen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderstaand schrijfsel werd me doorgestuurd.
Dat zal toch niet uit de pen komen van een zekere "Lauwaert" die gek verklaard wordt door durobor? Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het laatste woord is nog niet gezegd hoor. Mijn buur heeft een heel slimme hond met de naam Blocky. Mijn buur gaat zijn kandidatuur; die van zijn hond natuurlijk; ook indienen. Dan kunnen de blauwe democraten opnieuw de illusie koesteren dat ze deelnemen aan een democratisch kiesproces. Volgens mijn buur maakt zijn hond een goede kans. De kandidaat van het partijbestuur tegen de kandidaat van de meute meelopers. Een win-win situatie dus. En degene die verliest heeft zelfs de partij gered. Hij gaat zelfs minister van staat worden en krijgt een ereteken. Een lege doos van "La vache qui rit". Leve de democratie! De redder des vaderlands zal dus een hond aan de ketting zijn. Sire zal content zijn. Met een muilband aan zijn kwijlende muil als bescherming tegen het Covid19 gaat zelfs de hond beseffen dat jij moet zwijgen. Hij staat bij momenten zelfs als een paal mocht het vaderland worden aangevallen. Zeker als er een venijnige teef in de buurt komt. Maar dat is interne problematiek van het blauwe fabriekje. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 april 2020 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ampe doet er nog een schepje bovenop:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lijk~ab677bdc/ Ook Van Ranst krijgt alweer een koekje van eigen deeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenaardig dat Vlaams Nationalisten zich daarover verwonderen.
![]() |