![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Vlamingen zijn het grootste leibandvolkje van de wereld'
Citaat:
Toch kan ik Jean-Marie Dedecker over het algemeen totaal géén ongelijk geven bij wat er geschreven staat in het artikel van 'zijn hand?'. Citaat:
De wil van de kiezer gaat die nog wel op? Leven wij nog wel in een democratie wat zou moeten klinken als volksheerschappij? p.s. 'Vivaldi, a coalition of losers: het enige wat hen bindt, is de angst voor de kiezer' Gelijk heeft Jean-Marie Dedecker (LDD)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2020 om 08:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een klein hebben wij in principe veel regeringen , geweldig toch
![]() Een groot land moet het slechts met 1 regering doen !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat een oplossing zijn? Ik schreef dat in de zin van: Met zen tweeën kan je 'soms' nog overeenkomen ... Met zen drieën begint het al moeilijker te worden ... Met teveel mensen die inspraak hebben op bepaalde zaken dat staat garant voor: BOEL!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2020 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi samengevat van Jean-Marie :
'Vivaldi, a coalition of losers: het enige wat hen bindt, is de angst voor de kiezer'
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan wordt het stil , en helaas geen poppenkast meer !! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 september 2020 om 09:13. Reden: we |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zingen van ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2020 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Is al jaren in de maak:
Ik zie Vuye ook niet meer op de lijst van N-VA!. https://www.youtube.com/watch?v=y32umuc9M4o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() En als dan iedereen weet waar het grote pijnpunt in de bestaande wantoestanden ligt; maar daar mag niet over gesproken worden... Want ???
Dus mag men zonder blozen spreken van een collaboratieregering tegen Vlaanderen... Democratie noemen ze dat in la Belgique... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs dan zouden nog steeds niet overeenkomen !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, als het de NVa betreft is alles wat ervoor normaal is en was ineens ontoelaatbaar... Zoveelste Belgische kromredenering... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaamse meerderheid wil deze regering niet... en het zijn de Vlamingen die de meerderheid in dit land uitmaken en het zijn de Vlamingen die dit land nog een beetje recht houden, anders zaten we al lang op het niveau en zelfs onder het niveau van Griekenland... Maar voor bekrompen Belgicisten past deze waarheid niet... Meer nog, daar mag zelfs niet over gesproken worden... want anders wordt men uitgemaakt voor alles wat vies is in dit land... door onze pravdamedia in handen van Blaasbalg la Belgique... Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 september 2020 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |