Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2021, 18:31   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard 22 januari 2021,het Covids maatregelen nulpunt in de VS

https://arstechnica.com/science/2021...id/?comments=1

De binnenkomende Biden-administratie heeft geen echt plan kunnen ontdekken dat ze zouden hebben kunnen overnemen hebben van de Trump administratie en dan modificeren naar hun inzichten......g e e n plan.

Bon;
Er zijn zowat een half miljoen geregistreerde Covids doden in de VS (meer dan de verliezen die de VS in 1 jaar ooit geleden heeft in gelijk welk conflict de VS ooit betrokken is geweest........stoerspraak maar het is juist,inderdaad...)

Vanaf onmiddelijk zullen we ongetwijfeld gaan zien dat de Federale Regering maatregelen gaat opleggen,in ieder geval op "Federal property" die erg gelijken op wat we hier al lang zien..Ongewtijfeld zullen de meeste Staten op hun bevoegdheidsgebieden wel volgen....

Er is een draaiboek,het wordt in ieder geval duidelijker wat er gewenst wordt...

Spannend,zal het "helpen" of zal het niet helpen........
Het zal in ieder geval de crisis VERLENGEN,dat is al zeker.....

Laatst gewijzigd door kelt : 22 januari 2021 om 18:32.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 19:31   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Ik vind wel dat men alleen de oversterfte mag tellen als men vergelijkingen gaat maken met het verleden. Hou het een beetje werkelijk aub. Het is trouwens een pak minder dan België (en met vaccineren zitten ze een pak voor). Kwestie van werkelijkheidscheck.

Een masker gebod in federale gebouwen. Blijkbaar kan er wettelijk niet veel meer van federale kant. En een heel jaar liggen kappen op Trump omdat hij 'niets deed'. Ik vraag me af of het in sommige federale gebouwen trouwens niet al verplicht was door plaatselijke richtlijnen van de staten of nog kleinere entiteiten.

En het draaiboek ... zoals dat van de EU ? De grenzen blijven kost wat kost open. Allé shit dan toch niet. De propangandamachine die ook de Irakoorlog inluidde en vier jaar op Trump zijn kap heeft gezeten (ik geef toe hij het dikwijls ook zocht) heeft nooit echt journalistiek werk geleverd. Propaganda propaganda propaganda ... dat blijkt nu weer maar eens. De heilige Biden kan wettelijk amper iets doen behalve de boel nog meer in de war sturen door federale maatregelen voor te stellen voor situaties die overal verschillen. Nu Trumps twitteraccount stil ligt blijkt pas hoezeer hij een goed beleid heeft gevoerd terwijl hij iedereen met Twitter zand in de ogen strooide. Geen beter beleid dan het aan de staten over te laten.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 22 januari 2021 om 19:33.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 19:47   #3
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De binnenkomende Biden-administratie heeft geen echt plan kunnen ontdekken dat ze zouden hebben kunnen overnemen hebben van de Trump administratie en dan modificeren naar hun inzichten......g e e n plan.
Ik ben zo oud, dat ik mij herinner dat men Trump uitlachte toen hij zei dat er binnen het jaar een vaccin ging zijn.
Oud 26 januari 2021, 18:29   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik ben zo oud, dat ik mij herinner dat men Trump uitlachte toen hij zei dat er binnen het jaar een vaccin ging zijn.
klopt...

Tegen Covids 19 schijnen er verschillende vaccins zelfs beschikbaar te komen...

Zoals al opgemerkt is,is er mogelijk een probleempje aan het komen aangaande covids 20,covids 21.......

Het zal intressant zijn hoe de "anarchistische" (on)verenigde staten dit zullen verwerken.Het zou ons (en de virologen doomsday-experts) wel eens heel erg kunnen verrassen.....Tenslotte mag men in het Witte Huis decreteren wat men wil,"in the field" ;duizenden kilometers in elke richting en met een paar honderd miljoen zeer individualistische mensen uit verschillende genenpoelen,gaan de dingen zo hun eigen gangetje...

Laatst gewijzigd door kelt : 26 januari 2021 om 18:30.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be