![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bill Gates best interview met Stephen Curry
Hij hoopt dat in de zomer de vaccinaties kunnen starten (als alles goed gaat) en dat eind 2021 enige normaliteit zal terugkeren en dat ze de scholing terug in orde kunnen brengen. https://youtu.be/5dQ6t7g5Vpo?t=1080 Corona maatregelen zorgen voor zware achteruitgang in arme landen - minder vaccins, terug naar 25 jaar terug - meer ziektes (buiten Covid) - meer doden - voor arme landen is dit een gigantische achteruitgang (setback) https://youtu.be/5dQ6t7g5Vpo?t=271 Voor de rest vooral saai en z'n gebruikelijke propaganda met een achtergrond liedje erbij. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 17 oktober 2020 om 00:41. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop alleszins dat hij gelijk heeft. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het grootste respect voor wat Mr en Mevr Gates en hun Foundation,eigenlijk grotendeels in stilte,helpen doen....Dit koppel heeft een vehikel gesticht om al hun verzamelde rijkdom weer uit te geven in maatschappelijk NUTTIGE zaken om mensen te helpen.
HIj kon zich evengoed teruggetrokken hebben op een golfterrein in de Bahama's of voor hobby wat oldtimers en sportclubs gekocht hebben,maar dat doet hij dus niet.... Nog meer respect zou ik hebben mocht hij aangaande het verloop van epidemieen geen uitspraken meer doen,die dan door de pers uitgelicht worden,desnoods verdraaid of los geciteerd,en de aanhoudende paniektamatam blijven voeden..... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Respect?
Hij zit als een octopus in alles verwikkeld. Met zijn vrijgestelde miljarden verdient hij er het tienvoudige zoniet honderdvoudige bovenop in deze crisis. Messias mijn oor.
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
Min of meer normaal na het vaccin. Lees dus : nooit meer normaal. De maskers bvb zijn een blijvertje. Sociaal contact op het werk is ook iets van t verleden.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=6Af6b_wyiwI
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
Nostradamus ?was dat ook geen helderziende ?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|