![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ongelooflijk soms. Maar in het NOS journaal op de Nederlandse TV wordt er niet eens gesproken over de Belgische lockdown
![]() Zelfs de besmettingen in hun land, wordt even tussen de soep en patatten aangehaald. Wie dus hier die dramatiek van covid-19 kotsbeu is, en echt graag ander nieuws wil, kan best eventjes het nieuws bij onze noorderburen volgen. Laatst gewijzigd door De Prof : 30 oktober 2020 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat bijna alle landen nu in dezelfde shit zitten. Waarom zouden ze zich met onze shit bezighouden?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 oktober 2020 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan vermijd je ook de paniekzaaierij en is het makkelijker het hoofd koel te houden wanneer men maatregelen uitvaardigt.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet alleen hun nieuws is beter. Wanneer je de debatten rond de coronamaatregelen in de 2de Kamer bekijkt, kan je alleen maar jaloers zijn.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het beter is in Nederland, of waar ook, ga er dan wonen of leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry ik weet niet eens wat de tweede kamer is en heb nog nooit naar een Nederlandse zender gekeken. Dat is geen arrogantie of misprijzen, Nederland interesseert me gewoon niet. Ik versta het Hollands trouwens zeer slecht. Voor mij is Nederland verder af dan China of Thailand bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat. Nederlanders zijn wel iets eensgezinder, als het moet, als de nood hoog is. Zo is dat altijd geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ver van hun bed show. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien eerst eens lezen alvorens pavloviaans te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we het moeten doodzwijgen? ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het wordt of is een gezaag. Je ziet de bomen niet meer in het bos. Misschien is Nederland hier rationeler in, en dat daarom de bevolking 'opkijkt' als het over zo'n belangrijke evolutie gaat. Terwijl je hier eerder weg begint te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 oktober 2020 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is ook waar. Ik het begin van de crisis volgde ik nauwgelet de evolutie in de wereld van de pandemie. Nu kan het mijn reet amper roesten. Ik heb geen idee hoe het er in de VS aan toe gaat nu. Ik ben vrij recent er pas achter gekomen dat het vijf over twaalf is in onze ziekenhuizen dan dat we afstevenen naar Noord-Italiaanse toestanden van de eerste golf.
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 oktober 2020 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen naar de Vlaamse media. Walen kijken en luisteren naar de Franse media, behalve als hun Belgische belangen op het spel staan. Je hoeft het niet zover te zoeken. Als het op eensgezindheid neerkomt zijn Nederlanders plots een pak solidairder als de nood hoog is. Ze wijzen niet met de vinger naar elkaar. Iedereen oranje. |
|
![]() |
![]() |