![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.redactie24.be/news/31894...el-kinderfeest
Zwarten mogen geen Zwarte Piet meer spelen. het is vanaf nu enkel toegelaten als blanke met roetvegen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgeklopt politiek correct gezeik. Toen ik nog in Brussel woonde ging mijn zwarte Afrikaanse buurman nog vrijwillig voor Zwarte Piet spelen bij de lokale kruidenier.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu mag dat niet meer. Het is verboden voor zwarten om nog zwarte piet te spelen. Om racisme te vermijden worden alle zwarten nu geband om piet te spelen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat vond je hilarisch zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, en je mag dat soort suggestieve opmerkingen achterwege laten.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb daar feitelijk geen probleem mee.
Of het nu zwarte pieten of roetveegpieten zijn, voor mijn kinderen maakt dat schijnbaar ook allemaal geen hol uit. Zelf zie ik meer iets in een Krampus-figuur.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |