![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik me toch af, een pak zaken maken al hun winst op het einde van het jaar. Als ze nu een lockdown invoeren die dat verstoort gaan de fallisementen helemaal niet te overzien zijn.
Misschien door daar zakken geleend geld tegenaan te smijten maar dan nog, dat wordt onmogelijk om tegen te gaan. Ik scheld politiekers nu al de kop vol en ik heb dan nog geen al te grote financiele problemen, zal er wat weerwerk komen zoals in Nederland of gaan we echt braaf naar de slachtbank met uitgestoken nek? Ik begrijp het niet, dit gaat extreme gevolgen hebben op de economie en de mensen. ![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 30 oktober 2020 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee.
En zo ja, wat dan nog? Denk je echt dat de politiek dit gaat managen?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Managen, ze doen maar wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wat rare titel. Maar het klopt dat men als een bende lemmingen in een economische en sociale ramp loopt.
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Belgen in opstand? LMAO grapjas
No way. Zeker niet als er geen opstand plaatsvindt in de buurlanden aangezien Belgen nooit initiatief nemen (werkelijk 100% alles moet eerst in FR/NL/DL gebeuren, maar in die landen zal er geen covid opstand komen... dus ook niet in Belgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Just nu in België (en misschien Tsjechië) zullen de virologen de boel weer stevig in handen nemen... vanwege dit:
Laatst gewijzigd door Tempest : 30 oktober 2020 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet.
De meesten volgen braafjes de vrijheidsbeperkende maatregelen op, velen smeken er zelfs om want zelf hebben ze geen benul van wat ze zouden kunnen doen om zichzelf te beschermen, ìemand moet 't hen zeggen/opleggen/verplichten, en dat moet dan voor iedereen gelden. Sommigen (dissidenten ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Uiteraard betreur ik wel de zaak.) Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 oktober 2020 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vastgelegde data zijn foei.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle virologen werden uit Celeval gegooid door de geldlobby. Men was die luizen in de pels, verstoorders van het feestje, kostbeu. En ze bleven maar waarschuwen, deze moedige mensen. Benieuwd wie straks openlijk durft uitkomen voor wat. De lobby en wie ernaar luisterde mag naar buiten treden.
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De angst is tot irrationele proporties opgeklopt. De meeste Belgen (Vlamingen) vragen gewoon naar nog veel strengere zogenaamde maatregelen. Wij gaan in Burkina Faso aan de Noordzee eindigen, en het volk zal nog applaudiseren ook. En een Van Ranst zal zijn communistische idealen verder kunnen verspreiden door het kapot maken van onze in zijn ogen kapitalistische maatschappij. En de andere theoretische academici kan het geen lor schelen, want hun zeer riante loon wordt door de overheid gegarandeerd. Dus laat het volk maar verrekken in totale eenzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nederland heeft tijdens de eerste golf heel wat winkels open gelaten. Zelfstandigen hadden nog inkomsten, waarschijnlijk minder, maar welbevinden van de bevolking ( kopers/verkopers )bleef wel wat overeind. Ook nu, volgens de grafiek, doet Nederland het beter dan ons, ondanks de paniek die Rutte gezaaid heeft en het invoeren van die voor het merendeel nutteloze mondmaskers. Wat doen ze in België: mondmaskers verplichten op de zeedijken vanaf nu. Iedereen weet dat dat nutteloos is: het maakt mensen boos en de angstigen nog angstiger. Komt ervan met experten die allerlei belangen hebben bij dit virus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ja, hoe langer deze crisis blijft duren ( en dan heb ik het niet over de circulatie van het virus, maar over de "apokalyptische" beelden in ziekenhuizen ) des te relevanter voelen deze virologen en biostatistici zich. Klagen dat ze kritiek krijgen, maar wel elke dag met hun smoel op TV ( altijd dezelfde ). Zeggen dat ze dat vrijwillig doen, maar eigenlijk wel vet doorbetaald worden door hun univ, of andere partners uit de pharma. En die kritiek is ook maar gedeeltelijk. Er zijn er die Vlieghe, MVR en anderen zouden gaan vergelijken met pater Damiaan en een heiligverklaringen zouden voorstellen. Laatst gewijzigd door Walvader : 30 oktober 2020 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweerde toen bij hoog en laag dat die er nooit meer zou komen Ik ben een observeerder en alle dagen dacht ik bij mezelf dit gaat weer de verkeerde kant op...te veel domme mensen Maar niks mis mee hoor....niemand heeft de waarheid in pacht maar wat de ene zegt mag je toch al wat vlugger voor waarheid nemen dan wat sommige anderen zeggen of schrijven. Misschien toch maar af en toe iets geloven van wat de Fred schrijft ![]() Ah ja en op veel weerwerk ga je zeker niet moeten rekenen.....geloof me maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hun kilo's rood vlees en varkenslapjes dat al die zogenaamde dierenvrienden hier dagelijks verorberen alsook hun cervela's en salami broodjes. En voldoende slapen ? Ze staan op om 5 uur en komen thuis na 19 uur want er kan nooit genoeg worden verdiend.....ze werken zich uit de naad voor auto's te kopen van 60.000 euro om nog 30 km/u mee te rijden en hun huis moet op zijn minst twee keukens en 3 badkamers hebben. Ik wens u veel moed met uw sensibilisering ik denk dat je nog dikwijls woorden zult hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ik zie dat ge je klassiekers kent, Fred.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fucking Koninklijk Besluit dat u verbiedt 's nachts buiten te gaan, hoe waanzinnig is dat? Bepalen of ik mensen mag ontmoeten, hoe waanzinnig is dat? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 30 oktober 2020 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is ondertussen empirisch perfect vastgesteld dat de geriatrie de bevolkingsgroep is die min of meer wat bovenmatige last ondervindt van dit virus.
Men steekt daarvoor de volledige bevolking in den bak. En de geriatrie roept om meer!!!!!
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() De meeste mensen zullen zeggen dat het erg is; en dat dit de laatste keer is dat zoiets kan gebeuren. Want de volgende keer, dan zullen ze op straat komen en eens heel hard op tafel slaan.
Bij zo een volgende keer, zullen ze zeggen dat dit nu écht wel de laatste keer is geweest en dat ...