![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201115_98041902
Politievakbond roept op tot “boetestaking” na geweld tegen agenten Normaal is dit gewoon binnenland, maar omdat in het artikel ook het woord "corona" voorkomt, post ik het bij corona. Ik weet niet of zo'n staking veel zal uithalen, ik vind het zelfs een totaal verkeerd signaal van de vakbond. HBVL 16-11-2020 Politievakbond NSPV roept agenten op om vandaag in het hele land geen verkeers- en coronaboetes uit te schrijven. Die boetestaking is een reactie op de beslissing van het Brusselse parket om drie mannen die agenten aanvielen, meteen weer vrij te laten. Drie agenten van de Brusselse politie hielden zaterdag om 17 uur in Elsene een man staande voor een coronacontrole. “De man verzette zich, waarop omstaanders de arrestatie wilden verhinderen”, zegt de politie. Op een video is te zien hoe de drie agenten geschopt en geslagen worden. Ze zijn minstens een week arbeidsongeschikt. Drie aanvallers konden overmeesterd worden, maar een Brusselse magistraat liet de verdachten diezelfde avond nog vrij. Het parket verduidelijkte later wel dat de drie nog kunnen vervolgd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat je iemand voor bv stelen in een winkel aanhoudt en dat de rechter die dan na een uurtje vrijlaat ... ok daar is mee te leven.
Maar dat flagrant aanvallen van een agent over dezelfde kam geschoren wordt .... wat is er loos daar in Brussel ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een normaal land zouden die amokmakers weken, zo niet maanden vastzitten. Mijn vraag is eigenlijk: "Wat denkt de vakbond daarmee te bereiken?" De politiek is alvast niet te spreken over de handelswijze van het parket. Laatst gewijzigd door reservespeler : 16 november 2020 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een keer geef ik die amokmakers gelijk, mensen beboeten voor samenscholing en mondmaskers op straat is een politiestaat waardig. Dat is de mensen pesten en onderdrukken gewoon omdat het kan, natuurlijk gaan er dan groepen beginnen doorslaan.
Een gedoogbeleid voor drugs maar dan wel zware boetes geven voor mondmaskers, veel debieler dan dit kan het niet worden. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 16 november 2020 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin is het wel goed dat de huidige machthebbers voornamelijk van linkse signatuur ofwel meelopers zijn. Ze zullen meer en meer geconfronteerd worden met de uitwassen van hun beleid en hun gedachtengoed. We weten al hoe ze (zullen) reageren: verontwaardigd doen en veel praatjes en loze beloftes verkopen en dan niks meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gehele systeem in Bruxelles is rot tot op het bot, van onder toe boven. Voor mijn part mag het onmenselijk erg worden in die contreien, iedereen die daar op linkse partijen stemt is er medeverantwoordelijk voor en verdient niet beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de PS heeft alles wat het aanraakt laten rotten Laatst gewijzigd door edwinp : 16 november 2020 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweld gebruiken vanwege geen mondmasker in buitenlucht is wel OK? De politie heeft terecht een monopolie op geweld maar moet dit wel rationeel en binnen onze rechten gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heb ik ook al zitten discuteren met een politie over die rotte maskers, wat ik vroeger nooit ofte nooit zou doen. Die jongeren zijn de canaries van heel de crisis, als het te ver gaat zul je het daar eerst merken.
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 16 november 2020 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een beetje jennen van politici en magistratuur, en welwillendheid bij een deel van de bevolking.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wel tegen het staatsgezag. Dat goedkeuren, zoals jij nu doet, heeft een gevolg: want je weet wel waar je begint, maar ook waar je eindigt, nl. in ferme chaos.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie staat zelfs te springen om mensen te beboeten, denk maar aan die vijf studenten die samen een broodje aten in de buitenlucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Staatsgezag moet gedragen worden, anders is het een dictatuur.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 16 november 2020 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol. De terreur door de staat is net het begin van dit verhaal. Terreur met excuus "corona". Gisteren gezien, en werd ook zo als commentaar gezegd, in een nieuws: de groep droeg geen gezichtsboerka's en de NAZI's wilden dat gaan afdwingen. De repliek van de groep was VERZET.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 16 november 2020 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke 2.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden we alles in K&K moeten posten, daar maakt het niet veel uit waarover het gaat. Want eigenlijk gaat het hier niet over corona, maar over mensen die het gezag van de politie, hardhandig, ondermijnen, met daarbij een parket dat niet kordaat durft op te treden. Laatst gewijzigd door reservespeler : 16 november 2020 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 oorvijgen en het land ligt weeral plat.
Serreplantjes