![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op 11-11-2020 heeft een Portugese rechtbank uitgesproken dat Pcr-testen van 25 cycli en meer geheel onbetrouwbaar zijn om covid infectie vast te stellen. Daarnaast oordeelde de rechtbank dat lockdown of quarantaine van gezonde mensen een inbreuk is op hun grondrecht van individuele vrijheid.
(Link naar het eigenlijke vonnis, dus bron-gewijs niet weerlegbaar) http://www.dgsi.pt/jtrl.nsf/33182fc7...25861f003e7b30 Uiteraard wordt deze info niet verspreid via de geëigende propaganda-kanalen.
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Om het iets eenvoudiger te maken voor zij die geen portugees begrijpen (laat staan juridisch portugees), is hier de link naar de studie waar die rechtbank naar verwijst:
https://academic.oup.com/cid/advance...aa1491/5912603 Het overgrote deel van het vonnis gaat over schending van de mensenrechten, de portugese grondwet en internationale verdragen. Bijvoorbeeld dat de Duitsers waarover de rechtzaak gaat alleen in het portugees uitleg kregen, maar ook dat een diagnose alleen gesteld kan worden door een erkende dokter, niet door een ambtenaar met een neuswisser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De uitspraak van de Portugese rechtbank dateert van 12 dagen geleden, maar de reguliere media zwijgen. Wie durft nu nog te beweren dat we niet worden gemanipuleerd?
Hier staat een artikel in de alternatieve media, in het Engels.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat alvast vast dat een positieve test na ziek geweest te zijn, geen infectie gevaar inhoudt.
https://www.medrxiv.org/content/10.1....18.20232892v1 Mensen die na covid-19 uit het ziekenhuis ontslaan werden, en nadien een positieve test hadden, konden hun directe contacten niet infecteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf me afvragen hoeveel vals-positieven er zijn bij de Belgische PCR testen. Ik vind op internet terug dat PCR testen 3%-5% vals-positieve resultaten leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
In Portugal besliste de rechtbank dus dat de huidige test-methoden te onbetrouwbaar zijn om er beleidsbeslissingen aan te koppelen. Hier doet men rustig verder. De bevolking is toch te naïef, te lethargisch en te hard bezig met de volgende aflevering van "thuis." Voorbeelden legio van landen en streken waar men met de 10 en 100 duizenden tegelijk op straat komt, maar uiteraard (lees hierboven) maar al te gemakkelijk gecensureerd door het media-collectief. (of propaganda-outlet, zoals je wil)
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 november 2020 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |