![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren was ik voor m'n mystery shoppen opdracht in Wallonië. Toen ik op de terugweg effe langs Brussel Centraal stop hield - zo omstreeks 21u, om nog vlug even naar de McDonalds te sjeezen en dan weer terug naar het station om de trein naar Antwerpen Centraal te pakken, was er toch wel niet een Chinese toeriste daar in het station die mij ineens kwam vragen "From whcih country are you?" ........ Ik antwoordde meerdere malen: "From Korea" ... maar ze scheen het niet te begrijpen ... Ik had toen beter reeds mijn schip gekeerd (als ik had geweten wat zou volgen), maar ja, op het moment zelf heb ik dat niet gedaan ...
![]() ![]() Want nu bleek dat mens de laatste trein naar Amsterdam gemist te hebben ![]() ![]() Ik heb haar toen duidelijk trachten te maken dat er die avond geen trein meer naar Amsterdam zou zijn, en dat ze tot volgende ochtend moest wachten ... Toen ik haar wees naar de dienstregelingen, bleek ze het nog altijd niet te snappen .... Man man man man, wat een kalle .......... En het was zo een - sorry dat ik het zeg maar zo was het dus echt of althans zo kwam ze over, boerinnetje dat van toeten noch blazen wist en daar als een dwaze geit zich stond af te vragen wat ze nu moest doen. pffffffff! En toen ik haar eindelijk aan haar verstand wist te brengen (haar Engels was gebrekkig) dat ze die nacht in Brussel vastzat, en het door begon te sijpelen, tja, toen heb ik de fout gemaakt van haar voor te stellen van dan maar met mij mee naar Antwerpen te gaan en daar de nacht op mijn kot door te brengen opdat ze niet in het station zou moeten bivakeren. ![]() ![]() Yep en jullie zullen het alvast raden, die kalle accepteerde dus, en ik zat er dus heel de avond + nacht + deze ochtend en begin middag mee opgescheept .. zo heb ik dus gisteren geen uitgebreide douche kunnen nemen want ik was niet echt op m'n gemak - ook al zag ze er echt dom en bijgevolg niet echt gevaarlijk uit .. En ik heb ook niet echt kunnen genieten (lol) van m'n McDo Happy meal die ik meehad om daar ter plekke in het station te veroberen in afwachting van m'n trein, my bad! pfffffffff! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bah! Het was helemaal niet leuk, ze verstond de helft nog niet van wat ik haar in het Engels antwoordde, en ze kwam zogezegd uit Hongarije waar ze schijnbaar werkte en nu was ze zogezegd even op vakantie, en ze had diezelfde dag nog Brugge bezocht, en nu was ze dus te laat voor de trein naar Amsterdam. Haar vrienden hadden om één of andere reden die ik maar niet kon achterhalen, haar enkele dagen geleden alleen laten doorreizen. Deze ochtend was ze gehaast want ze wou vandaag per sé Amsterdam 'so beautiful' gaan bezoeken .. Om 12u20 zat ze dus op de trein richting NL, om dan tegen 18u weer terug naar Brussel te keren, want daar had ze zogezegd een hostel geboekt voor deze nacht, en daarna zou ze terugkeren naar Hongarije. Nee maar, als het is om van zo'n flitsbezoeken te doen, en zelfs niet eens voorbereid genoeg te zijn om last minute een hostel achter de hand te hebben, blijf dan thuis hé. (pffff!) En dan was dat mens bezig "Ohhh! Belgian chocolates, so good! but expensive! 20€ for a box of pralines .. so I didn't get any .." En toen ze dat zei, keek ze gespeeld sip. En als het niet gespeeld was, ja blijf dan in China hé en koop u een doos lekkere chocolaatjes ipv. geld aan ticketten te spenderen ![]() Halloo! Want ze kon wel zonder problemen haar mastercard vandaag en gisteren gebruiken voor de trein (ticket naar Amsterdam: 40 ballen), en ze had allemaal eten mee in haar rugzak, pffff gierig mens ja. Boeh, wat ik me niet allemaal op de nek haal. Ik moet leren "nee" zeggen! ![]() Voor zover de avonturen van Bembem ![]() ps. Hebben jullie al/ooit van zo'n toestanden meegemaakt? (I hope so) <- geintje :d Laatst gewijzigd door bembem : 20 september 2014 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien was dat schaap anders in Brussel wel overvallen door Noordafrikanen, ineengetremd door de politie, opgegeten van hongerige zerfkatten, overreden door een pooier in patserkar, vergiftigd van salmonellla in vuilbak-eten, verkracht door een hitsige neger, of een combinatie van dat alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Chinese minder dom dan je denkt.
Gratis onderdak en gratis maaltijden. Wie is de domme in het verhaal, die Chinese of Bembem die zich heeft laten vangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Inderdaad een schoon daad. Uw eigen comfort opgeven voor dat van een ander, mooi!
Het bevestigt alleen maar dat ik gelijk had toen ik je vertelde dat ik je beter wilde leren kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat hier niemand "crashen" !!
Mijn eigen zussen + wederhelft & hun kinderen , da's iets anders !! Mijn wijlen papa & mama , het zijn mijn ouders , dus ![]() Mijn papa is helaas gestorven vooraleer ik hier woonde !! Als mijn mama hier is , en ze ligt in mijn zetel , dan leg ik een deken over haar , en geef haar 's morgens eten ![]() Mocht ik getrouwd of samenwonend zijn en kinderen hebben , tja .... Mijn schoonmoeder , Da' da' stuk secreet maar op een ander gaat crashen !!!!de vergaande stinkende diarreeschurftkreng: ![]() ![]() Zo'n stinkkuttakkewijf ben je beter kwijt dan rijk !!!! LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit, k wilde u net om een gunst vragen...
![]() Citaat:
Citaat:
Uw schoonouders daarentegen.... Als ik nog eens trouw, dan zoek ik een héél jonge vrouw zodat mijn schoonmoeder ook nog een appetijtelijke leeftijd heeft. Dan mag ze gerust in mijn bed slapen, en als ze goesting heeft wakker liggen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, het zou best wel eens kunnen dat ik gezien werd als het hotel, immers vroeg ze of er geen McDonalds 24hour open was en vertelde ze dat ze dat nog al eens deed hum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms sta ik een uitzondering toe !!
Citaat:
![]() Klopt Citaat:
![]() Mijn ma vertelde dit van een kennis: zoon & schoondochter gingen op huwelijksreis , zijn mama ging mee , en sliep tegelijk in hetzelfde bed , want .... anders konden ze stoute dingen doen !!!! Ik heb die trees waarover ons mama het had nog gekend , want een franskiljonnig stinkkutwijf me dat was ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo gaat er niet veel van in huis komen hoor van die bruine buurman binnen te doen. ![]() Weer een dag verloren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als ons mama hier is , slaap ik op mijn "burostoel" ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor , 't is feitelijk een keukenstoel , waarvan de leuning
wat lager staat , ik leun achterover , en leg mijn hoofd op een kast die er net achter staat , ik lig er zelfs prima ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yup
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Dat hebt ge wrs op uw 'werk' geleerd?
Laatst gewijzigd door Lance : 20 september 2014 om 21:21. |
![]() |
![]() |