![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit eerste voorbeeld, daar zal niemand iets tegen in kunnen brengen.
Zodra alle bejaardenhuizen en hun personeel ingeënt zijn, en ook alle plus 65-ers, dan mogen die laatsten wel op bezoek bij de oudjes in de woonzorgcentra mits voorleggen van een vaccinatieboekje, en de min-65-ers niet. Een tweede voorbeeld: alles wat onder de noemer valt van "no shirt, no shoes, no service". Vb. vliegtuigpassagiers, vakantiecentra ... Wie weet nog van die plezantigheden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus heeft het totaal geen zin een onderscheid te maken tussen al of niet gevaccineerden.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu? --- De antistoffen dalen snel maar in verminderde hoeveelheden blijven ze nog 3 maanden aanwezig, je bent dus 3 maanden beschermd als die kleinere hoeveelheden antistoffen geen probleem geven. https://bestlifeonline.com/covid-vaccine-protect/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En dat vaccinatieboekje is in strijd met de GDPR-regelgeving...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik ken hier hooggeschoolden die angst hebben dat ze "corona kinderen" gaan krijgen als ze een vaccin krijgen gebaseerd op RNA technologie.
De mensheid is zot aan het worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De corona generatie is nu al een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zowel langs de ene als de andere kant loopt het vol met mensen die de meest waanzinnige dingen denken en doen, gewoon omdat niemand hen de waarheid vertelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U mogen ze eerst platspuiten.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is er omtrent geen enkel van die vaccins al enige wetenschappelijke studie verschenen. We moeten het louter doen met persberichten van de producenten zelf ("Wij van wc-eend raden wc-eend aan"). Ik zou denken dat jij als wetenschapper dat naar waarde zal weten te schatten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan vormen van RNA die zichzelf in het DNA inbouwen, als dat niet zo was zouden retrovirussen niet werken. Het messenger RNA uit RNA vaccins hoort daar niet bij. Het past je genetisch materiaal niet aan, het produceert enkel virus-stijl oppervlakte-eiwitten om je immuunsysteem mee te trainen. Zelfs als dit wel DNA therapie zou zijn (wat het dus niet is, en ook niet per ongeluk toch zou kunnen blijken te zijn) dan is erfelijkheid nog geen gegeven. De eicellen van vrouwen liggen al klaar in een ongerijpte inactieve vorm en zijn niet per se vatbaar voor allerlei delivery mechanismes, en de zaadproductie van een man ligt afgeschermd van de rest van het lichaam door een vergelijkbare barrière als die die de hersenen beschermd. Designerbaby's maken is een van de meest haalbare toepassingen van genetische technologie, designerbaby's maken door iets in te spuiten in het bloed van de ouders is dat absoluut niet. Maar als dit wel DNA therapie was en als die wel in je voortplantingscellen terecht zou komen en als je dan wel een coronababy zou krijgen dan had je dus een kindje wiens eigen lichaam continu het maken van antistoffen tegen corona aanspoort. Als er dan een uitbraak is kan dat kind zeggen dat ze zich hier haar hele leven al op voorbereid. ... Een beetje jammer dat tegen die tijd de eiwitten op de dan bestaande generatie virussen al lang niet meer hetzelfde zijn. Ik heb niet bijgehouden of er artikelen gepubliceerd zijn, maar ze hebben wel allemaal een patent. En er zijn de stapels bewijsvoering die ze bij de regulerende autoriteiten moeten inleveren. Op dat punt is het toch op zijn minst "wij van de keuringsdienst van waren adviseren WC eend" ("en er zit hier een tandarts die zegt dat hij Oral B aanraadt").
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 december 2020 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet gevaccineerde 60 jarige gaat op bezoek bij gevaccineerde 80-jarige: kan prob zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat gij bazelt en gelooft: niemand weet nu iets van de langere termijn. Meneer Hoofdstraat, u zit al langer in een doodlopend Zijstraatje. Beperk u dus maar tot de draad zelf, begin eigen voorspellingsdraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is destijds begonnen omdat ik naar een land moest, waar de intenting tegen de Gele Koorts verplicht was. Daar staat ge nu met uw klein pietje bloot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je x ongevaccineerden en y gevaccineerden mengt, dan zal het ook voor de x ongevaccineerden veiliger worden naarmate y stijgt.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een wettelijke basis die dat woonzorgcentrum van jou zal mankeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel vaccin (met een stuk van het virus) werkt zo goed als een besmetting, dat is een vaststaand feit tot nu toe. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 december 2020 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders heeft het niet veel nut om hun te vaccineren nietwaar? They are protected. Dat is het hele idee van vaccins.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 december 2020 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees vooral dat eerste en tweede klas zwaar de pineut gaan worden. Leeftijd 6-8. Ik ben amper aan mijn eigen werk toegekomen omdat schoolles aan mijn 7 jarige dochter alle tijd opvreet. Kind is zo speels als het maar kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben structuur nodig en thuis lukt dat niet zo goed. Qua uitval is de eerstejaars hogere een slagveld, er is 1/3 tot de helft die het nu al heeft opgegeven. Slechts een kleine minderheid van die groep zal zich volgend jaar herpakken.
|
![]() |
![]() |