![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() https://nieuws365.be/news/erika-vlie...oeten-dat-doen
"Al zijn de studio’s aan Vlaamse kant groter en zijn er vaak ook minder mensen tegelijk aan tafel, toch zou ik het een goed idee vinden mocht de VRT dat voorbeeld volgen. Het heeft het voordeel van de duidelijkheid", zegt Vlieghe in De Morgen. "Ik begrijp dat men bij de VRT vindt dat men genoeg geïnvesteerd heeft in veiligheid. Dat is zo. Toen ik onlangs nog eens in De Afspraak te gast was, heb ik Phara de Aguirre gevraagd om dat nog eens uit te leggen. Toch zou het comfortabeler en helderder zijn voor iedereen als we allemaal een masker droegen. Ik ben er zeker voor.” https://sceptr.net/2020/12/incident-...of-geen-debat/ Incident tussen Cathy Berx en medewerker Terzake: “Masker uit of geen debat” De laatste tijd is er steeds meer kritiek omwille van het feit dat die onnozele maskers ook niet in de VRT studio worden gedragen. Benieuwd wie dit gaat halen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik vind het nog meer onnozel, wanneer een journalist, of TV-gezicht met een uitgestreken gezicht de bevolking komt vertellen dat 'wij' de regels niet goed naleven. Dat we niet goed bezig zijn, dat er strengere maatregelen nodig zijn. Dat ze dan ook hun bakkes houden, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |