![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jeugdwerker en filmmaker Hyun Lories werden de coronamaatregelen op maat van de white privileged male geschreven.
De maatregelen zijn geschreven om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Mensen in appartementen en kleine overbevolkte huizen in de stad zien inderdaad meer af van de maatregelen. Maar dat is ongeacht kleur, afkomst of het geslacht. Het is afhankelijk van de situatie. En er leven meer allochtonen in de moeilijke situaties dan autochtonen. Dat klopt vermoed ik. Maar de maatregelen zijn helemaal niet op maat van gelijk wie geschreven. Dat te stellen is zwaar veralgemenen en je reinste racisme in de brede definitie die vandaag gehanteerd wordt. Mijn inziens zou dus de gesubsidieerde racistische jeugdwerker en filmmaker Hyun Lories zijn overheidssteun moeten verliezen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste aantal dodelijke slachtoffers gaan vallen in 3de wereldlanden ten gevolge van de economische crisis die de coronamaatregelen veroorzaakt hebben. De maatregelen zijn dus wel degelijk een zaak van white privilege ten nadele van minder sterke landen.
Het probleem is dat zowel de Woke als anti-Woke achter die maatregelen staan, de ene week gaan ze betogen tegen een stom standbeeld en Congo, de andere week staan ze enthousiast de corona maatregelen te verdelen die tientallen miljoenen doden zullen veroorzaken in Afrika. Begrijpe wie kan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een feit dat de maatregelen veel lastiger zijn voor wie krap behuisd is. Maar wat kleur of geslacht daar mee te maken hebben ontgaat me.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alternatieve aanmoediging voor de bleiters:
![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje zoals de interviews met Yuri Bezemenov aanhalen. Daar gaat het over Sovjet Rusland tegen America, maar het is het universele communistisch basisprincipe, gebruikt om de tegenstand in de eigen invloedssfeer te brengen. Europeanen roepen om 'de Chinese aanpak' van het virus zijn zodanig ongeinformeerd over de invasieve overheid daar.. Noord-Korea wordt constant geframed als kwaadaardige dictatuur, over China geen slecht woord.. Sterker nog, Wij Willen Zijn Zoals China! Hun Aanpak Wérkt! Ondertussen wel vergeten dat ze de eerste lichting dokters die over covid rapporteerden netjes hebben laten verdwijnen zonder enig noemenswaardig protest en aan het warmlopen zijn voor een mooi rondje expansionisme. Maar we gaan met de vinger wijzen naar de blanke mannelijke Europeaan. Veel makkelijker dan kijken waarom je je een tweederangsburger voelt of belangrijker, hoe je je leven zélf kunt verbeteren. En ondertussen steken we onze andere hand uit om te bedelen naar overheidsgeld. Er is een reden dat in Rusland streng wordt toegezien op (buitenlandse) financiering van activisten/belangengroepen/etc.. Financiering van vzw's in Belgie? Ik gok 1 blinde vlek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hey als er een Afrikaanse of Antilliaanse manier is om succesvol corona te bestrijden dan wil ik het graag horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er ontbreekt "retired" in de titel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het valt gewoon op dat solliciteren bij een kleurling vaak als een politieverhoor verliep, met een blik alsof ik hun familie ooit geschaad heb ofzoiets. Meermaals meegemaakt. Dat gat in mijn CV is wat zulke mensen beledigt, want ik als autochtone Vlaming heb alle kansen gehad die hij niet heeft gekregen.
![]() Die kerel heeft toch issues die hij hopelijk met ouder en wijzer worden beter zal kunnen plaatsen. Zelf slachtoffer van racisme, maar de blanke man wordt negatief voorgesteld telkens hij hem aanhaalt. Een paar botte klasgenoten of leraren uit zijn verleden die hij projecteert op een groep, waarschijnlijk. Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden. Dat is hoe je door het leven dient te gaan. Moeilijk precies als je met waanbeelden zit. Ik kan me voorstellen dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad, maar volgens hem zijn er precies geen blanke mannen die dat kunnen voorhebben. Ik kan me al voorstellen hoe een sollicitatie zou verlopen indien hij een potentiële werkgever was. Die onzin komt trouwens vooral uit de Angelsaksische wereld, een samenleving die erg op ras gefixeerd is. Als je wil weten welke etnische origine een persoon heeft volstaat het de Engelstalige Wiki ervan te raadplegen en naar beneden te scrollen naar de categoriën. Formulieren waarin je 'race' dient in te vullen zijn ook zoiets typisch daar. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 december 2020 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ageism maar gelukkig voor jou staat daar - itt tot op racisme - nog geen gevangenisstraf op.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt was natuurlijk dat de niet-retired white male totaal geen enkel voordeel heeft bij dit corona gezever he. En zeker de jongere white male niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2020 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging er de man eigenlijk gewoon om dat vele gekleurde mensen in Brussel zich in een moeilijkere situatie bevinden om de regels te volgen dan vele witte mensen op het platteland maar doordat de stinkende wokewind zwaar door de 'progressieve' middens in de grote steden begint te waaien kwam het eruit als een serieuze veralgemening en onversneden racisme. Er was voor zover ik weet ook nergens enige opschudding over de uitspraak. Het wordt de norm. Onze samenleving wordt met de dag racistischer maar nu worden de witten gediscrimineerd en psychisch geweld aangedaan.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die appartementen geraken blijkbaar ook bijna niet meer verkocht. Maar om nu te gaan zeggen dat de maatregelen bedoeld zijn om hen extra te pesten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eerder op maat geschreven van politiekers en dik verdienende vaccinologen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnstillers en andere verdovende middelen bieden slechts tijdelijk soelaas ![]() Het kweken van een dikke huid is absoluut niet evident, en al zeker niet voor wie bijzonder gevoelig is. Voor zover ik weet bestaan daar geen speciale voedingssupplementen voor. Het worden voor 'de witten' dan ook ongetwijfeld boeiende spannende opwindende tijden. "We're in for a rough ride!" Zet u maar al schrap.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die Chinezen die om de haverklap gelockdowned en verplicht een staaf in hun neus geramd worden zullen het be-amen: Al die maatregelen zijn er voor de "priviliged white male"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Dit is wel de mop van de dag. Politie gaat lekker allemaal samen gourmetten in Molenbeek.
En wij maar lekker alleen thuis zitten met de kerst. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201227_95780484 Hoeveel Coronamaatregelen zijn er hier geschonden? Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 27 december 2020 om 18:08. |
![]() |
![]() |