![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Croo nieuwe ondervoorzitter VLD
![]() BRUSSEL - Herman De Croo wordt de nieuwe ondervoorzitter van de VLD. Hij haalde zaterdag de meeste stemmen tijdens de verkiezingen voor het VLD-partijbestuur. De Croo kreeg 15.290 stemmen achter zijn naam. Vier jaar haalde Verhofstadt meer stemmen dan De Croo. Tweede werd premier Guy Verhofstadt met 15.027 stemmen. Vier jaar haalde Verhofstadt nog meer stemmen dan De Croo. Dirk Sterckx, die dit jaar tot aan de verkiezingen even voorzitter was, haalt 14.345 stemmen. Vier jaar geleden stond hij op tien in de populariteitspoll. Karel De Gucht strandt op twaalf stemmen van Sterckx en wordt vierde. Op de vijfde plaats staat Patrick Dewael (13.395, vier jaar geleden nummer drie). Daarna volgen Marc Verwilghen (11.594), Annemie Neyts (10.758) en Jean-Marie Dedecker (10.622). De senator is het laatste bestuurslid met meer dan 10.000 stemmen. Hij is ook de enige in de top vijftien die geen regeringslid of partijvoorzitter is of was. Het VLD-partijbestuur telt dertig leden. Alleen de stemmen voor de vijftien mandatarissen zijn al geteld. De namen van de vijftien niet-mandatarissen worden later bekendgemaakt. Dat die krokodil nog steeds meedraait! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() krokodil krokodil! je wordt zomaar niet eerste burger van het land, gelukkig is de croo er om de gemoederen te doen bedaren op tijd en stond. ik heb immens veel respect voor hem, hij heeft een duidelijke en zuivere visie over ons land. daar kunnen die gevaarlijke dwazen van het VB en NVA niet tegen op!!!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zucht...
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
|
![]() Het verbaast me niets dat De Croo zo goed scoort. Hij is een zeer bedreven politicus die er steeds voor zorgt dat hij zijn achterban niet verwaarloost.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ja,ja ....... bij de VLD'ers is alles koek en ei...... op een democratische manier opgelost hun probleemke met de "jonge gasten" alias Pektand Hugo en JM de judoka hebben het den Bart Simpson van Mechelen moeten geven zijn voorzitterschap......
en ze zijn er wreed op vooruitgegaan........ de verjonging van hun partij druipt van het scherm..... als k'mijne TV opzet krijg ik onmiddellijk de overjaarse DECROO te zien die reeds langer in de politiek zit dan de pensioensgerechtigde leeftijd en de tweede blauwe corifee die ik in mijn gezicht gezwierd kreeg was Alias Toet-Anch-Amon van Gent "Stille Willy" DE CLERCQ die de honderd waarschijnlijk al gepasseerd is.... gelukkig hebben ze nog een jonge freule als Annemie "Brosselt" Neyts om hun een beetje minder oud te doen lijken zij ziet er amper 65 uit of zo ! ![]()
#7 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Een politieke hoer.
Daarmee is alles gezegd |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Croo is een groot politieker en een groot staatsman....
hij heeft meer kwaliteiten in zijn toppen van vingers dan blaaskaak De Decker in zijn heel lijf.... en zelfs nog veel meer in zijn vingernageltop dan De Winter, Annemans en de hele Vlaamse Stank kliek samen...
#10 |
Parlementslid
|
![]() De Croote is een arrogante blaaskaak met een niet meer proper te krijgen tong door het vele gatlikken bij de randdebielen in Laken.
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ben natuurlijk een gevaarlijke dwaas van de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wat heeft iemand die buiten burgemeester van Mechelen en Vlaams minister-president ad interim te hebben mogen spelen eigenlijk bereikt al kunnen presteren dat hem een "staatsman" maakt? Of in het geval van De Croo, wat heeft iemand die zelfs te incompetent was om lang VLD-voorzitter te blijven gepresteerd dat hem een "staatsman" maakt? Een staatsman is iemand die een grote rol gespeeld heeft in de geschiedenis van zijn land. De Croo heeft dat niet gedaan en Somers voorlopig evenmin... Laatst gewijzigd door zorroaster : 7 december 2004 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pieter de Coninck : 8 december 2004 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden mijnheer De Croo moeten adelen! De meerderheid van de VLDers vindt dat ook
![]() |
![]() |