![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Rob Verreycken ongecensureerd
Tot dinsdagavond 7 december 2004 kon u op de weblog van VB-parlementslid Rob Verreycken een tekstje vinden waarin hij scherp uithaalde naar zijn partijgenoot Guido Tastenhoye. Aanleiding vormde een interview in Gazet van Antwerpen op zaterdag 4 december 2004, waarin Tastenhoye Verreycken had omschreven als niet representatief voor de partij. Omwille van vooralsnog onopgehelderde redenen verdween deze tekst, na amper drie dagen, plotsklaps van zijn weblog. Omdat het recht op vrije meningsuiting ook voor dissonante stemmen in het Vlaams Belang moet gelden... de verbannen tekst van Rob Verreycken, slachtoffer van door het Vlaams Belang opgelegde (zelf)censuur. ![]() Reactie op flauwekul van Guido Tastenhoye Lap, daar gaan we weer. In een dubbelinterview vandaag in Gazet van Antwerpen met Cathy Berckx (CD&V) en Vlaams Belang-kamerlid Guido Tastenhoye neemt Berckx aanstoot aan de manier waarop ik allochtonen zou diaboliseren. Tastenhoye zegt daarop: "Rob Verreycken is niet representatief voor de partij." Cathy Berckx verwijst allicht naar de tussenkomst die ik gehouden heb in de commissie Inburgering van het Vlaams parlement, naar aanleiding van de beleidsnota van minister Keulen. Zij neemt aanstoot aan mijn stevige anti-multikulstandpunten aldaar, wat logisch is, aangezien wij als VB' ers niet verkozen zijn om de multikul-lobby naar de mond te praten. Zelden was een tussenkomst zo representatief: zij was gebaseerd op een nota die uitvoerig besproken werd in onze fractie, en vooraf ook ter goedkeuring aan het partijbestuur werd voorgelegd. Als Tastenhoye het tegendeel beweert, dan is dat flauwekul. Overigens meen ik dat mensen die pas een lidkaart kopen wanneer ze een met zekerheid verkozen plaats op zak hebben, geen lessen inzake representativiteit te geven hebben aan mensen die al vanaf hun 16e militant zijn voor de partij. Rob Verreycken. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() je vergeet je notabene. : gelezen op de mesthoop.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, zelfs in de beste huishoudens...
wordt er al es geruzied. So What?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 9 december 2004 om 17:37. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Censuur bij het VB, de kampioenen van de vrije meningsuiting? Dat moet een vergissing zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Allez hop, weer een hoop laster en leugens van frustré Decoorne !
Omdat het incident inmiddels gesloten is, werd de inhoud uiteraard lichtjes bijgesteld. Een teken van goede wil. Hier dus het zogenaamd verdwenen, maar in werkelijkheid slechts licht gewijzigde bericht op http://www.verreycken.net/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kopie van uw link: [font='Times New Roman']Tastenhoye beweerde dus in de Gazet het tegendeel, en dat vond ik flauwekul. De Gazet van Antwerpen publiceerde die rechtzetting correct, en daarna had ik met Guido een goed gesprek. Daarmee is, zoals ze in het parlement zeggen ‘het incident gesloten’[/font] 09-12-2004, 15:45:39 RV Kijk naar wat ik plaatste: tot 7-12 en dan weggenomen ! Tenzij je zelf hebt gefoefeld, waar ik u voor in staat acht. Jullie teren op leugen en bedrog ! 8) Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 9 december 2004 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Rob Verreycken ongecensureerd
![]() Omwille van vooralsnog onopgehelderde redenen verdween deze tekst, na amper drie dagen, plotsklaps van zijn weblog. Omdat het recht op vrije meningsuiting ook voor dissonante stemmen in het Vlaams Belang moet gelden, springt Blokwatch geheel spontaan en zonder enig overleg met de betrokkene in de bres. We publiceren daarom met veel plezier de verbannen tekst van Rob Verreycken, slachtoffer van door het Vlaams Belang opgelegde (zelf)censuur. ***Screenshot van de inmiddels gecensureerde weblog van Rob Verreycken: ![]() Screenshot van de verdwenen tekst op de weblog van Rob Verreycken: ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bloxbuster : 9 december 2004 om 21:41. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dubbel. Topic sluiten aub
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|