![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pal voor zoonlief en zijn eega hun onkoninklijke liedje mogen zingen bij Oprah Winfrey maakt kween Elizabeth haar 'natie' duidelijk hoe royaltys zich moeten gedragen.
https://www.hln.be/royalty/jo-de-poo...agen~ab8a3734/ Voor het oog van het plebs toch.... Binnen de koninklijke muren gaat het er lichtelijk anders aan toe dan de les die hare hoogbejaarde koninklijke hoogheid voor haar pappenheimers geeft. Haar eigen poeper-prins is terzake niet bepaald een lichtend/stichtend voorbeeld. De Belgische koninklijke geschiedenis geeft evenmin een fraai beeld van 'hoe royaltys zich gedroegen". Hoerenloperij, buitenechtelijke kinderen, en ja, zelfs moord. Al wordt koninklijke moord al eens verkocht als een dodelijke val tijdens een klimpartij in March-les-dames. Wat mij telkens opnieuw opvalt is, dat de lezers van de 'kwaliteitskranten', nooit de mogelijkheid krijgen om op koninklijk 'nieuws' te reageren. Wat zou daar de reden van zijn?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 februari 2021 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet snap, is de overdreven belangstelling voor Harry en Megan. Geen van tweeën heeft ooit iets noemenswaardigs gepresteerd maar iedere dag blijven ze in het nieuws.
Hun kinderen zullen natuurlijk ook heel hun leven de sociale en andere media vervuilen. Mooi vooruitzicht. Geef mij dan maar de Queen. Ik heb me wel afgevraagd of ze koppig op de troon zal blijven als Philip het loodje legt.
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat klinkt erg imperialistisch voor een linkse. De plaatselijke bevolking onderdrukken met een westerse bezettingsmacht. Weten we het allemaal weer beter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het "ons" Betje en de geschikte partij waaraan ze zal gekoppeld worden niet doen.
Harry's moeder heeft in extremis voor een erfenis gezorgd die niet gauw zal vergeten worden.