![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag 100 artsen wat BNT612B2 is en welke geschiedenis het deelt, zie hoeveel kunnen antwoorden wat het is.
Vraag uw huisarts een contract te ondertekenen dat die voor alle vaccinatieschade op korte en lange termijn zal opdraaien. Een vaccin met zoveel allergene reacties had al lang van de markt moeten zijn. Maar de orde der artsen gaat even dicteren dat zoiets “anti-vax” is? Een vaccin werkt met een geïsoleerd virus wat men inactief maakt of verzwakt. Noem dit experiment geen vaccin tot we de resultaten deftig geanalyseerd hebben en achterhalen waar die vele allergene reacties en sterftes vandaan kwamen. We zijn geen poppen die ge kunt herkneden tot een Arisch ras. EN al zeker niet via propaganda zoals men nu poogt te bereiken. Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En neen, niet komen aandraven met wat illustere internetzever. Hoeveel vaccins hebt u al gezet of zien zetten ? En in hoeveel gevallen van uw vaccinatiepraktijk hebt u allergische reacties gezien, en in welke symptomen uiten deze zicch ?
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge mij zeggen met wat we worden ingespoten? Kunnen we deze mensen achter de schermen vertrouwen? Vorige zaken waarin fabrikanten betrokken waren tonen dat hun “medicijnen” wel vaker ergere ziektes veroorzaakte. Die fabrikanten krijgen carte blanche en wie zich niet laat vaccineren het stigma. Waar gaan onze rechten naartoe als we hierin meelopen en geen aansprakelijkheid in ruil terug krijgen? https://www.metronieuws.nl/in-het-ni...-bijwerkingen/ https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/arti...-coronavaccins
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maw, we gaan niet meer eten, drinken, medicatie nemen, vaccin nemen, ..... want wie weet zouden er bijwerkingen kunnen zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar ik -en vele met mij- hebben toch gegronde reden anders te vermoeden.
Er zijn contra-indicaties. Allergene reacties zijn normaal, maar ze zijn er “toevallig” meer bij dit type experimenteel vaccin. Als men artsen nu gaat aanzetten tot vaccinatiepropaganda -terwijl die niet eens weten wat ze inspuiten-, zijn we een brug te ver. Mensen die voorzichtig zijn met deze vaccins wegzetten als “anti-vax”, is een toon zetten. Dictee van dictators. Er zal nu altijd wel een ziekte verschijnen dat u zal redden door hun gepatenteerde goedjes. Slecht zeer slecht parcours voor de mensheid.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorsprong van besmetting traceren ze zogezegd altijd, maar valt ge dood na het vaccin zijn het “maar vermoedens” dat het aan het vaccin ligt. We zijn echt lopend vee voor dit kabinet.
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is simpel, men moet alle harde cijfers duidelijk zichtbaar publiceren en de wetenschap volgen.
By the way: In de bijsluiter van dafalgan staat ook dat je er in zeldzame gevallen een hartstilstand van kan krijgen. Niemand verplicht u trouwens u te laten vaccineren, het wordt alleen sterk aanbevolen en het biedt tal van voordelen zoals op reis kunnen gaan mits aantonen dat je gevaccineerd bent.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nu de vaccinatie van 2 WZC en van de artsen en enkele verpleegkundigen van zeer nabij meegemaakt in onze stad, en ik heb geen enkele reden om het vaccin niet veilig te vinden. Ik vertrouw mijn eigen waarneming toch net dat ietsje meer dan wat loze kreten hier en daar op obscure internetsites.
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bouchez schuimbekte van woede.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarenboven weet je nooit welke bijwerking er bij wie gaat voorkomen, dat weet je enkel maar achteraf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst heeft helemaal niets beslist. Duitse wetenschappers hebben dat geconstateerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Houdt dit aub niet achter. Als u gelijk hebt zou u vele mensen kunnen redden. Maar tot zolang ik uw wetenschap niet gezien heb, geloof ik toch liever mensen die er meerdere jaren mee bezig zijn. Zowel qua virussen als qua vaccins. Want weet u ? Ik heb gehoord van de dochter van den ouwen bakker haar lief, die het had van zijn achtertante haar kapper's tuinman. In XXXX is een man veranderd in een vliegende olofant door de bijwerkingen van het drinken van een beroemd bier.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() had ik ook en zal ik opnieuw hebben na mijn 2de vaccinatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaan we discrimineren dan? Aanraden betekent dat je niet verplicht bent, dat je VRIJ mag kiezen en dat betekent zónder gevolgen, ook als je de raad niet volgt! En dat zijn geen voordelen maar dat is afpersing: je mag NIET meer op reis gaan tenzij je gevaccineerd bent. Dat is ordinaire chantage en strafbaar.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() beste is om dergelijke kwatsj gewoon te negeren
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |