![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210131_...tm_source=hbvl
Raf Terwingen: De kosten voor de extra politie, die ingezet werden om de eventuele oproer onder controle te houden, zouden we moeten kunnen verhalen op de oproepers. Raf, dit is een goed plan. We gaan starten in Brussel, en we gaan het dan even niet alleen hebben over de kosten van de politiemacht. We brengen het hele kostenplaatje in rekening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij elke betoging is er een politiemacht voor de zekerheid. Het wordt wel makkelijk om een paar oproerkraaiers er tussen te zetten en poef de rekening moet betaald worden door de organisatie van de betogingen. Dit is dus een heel effectieve manier om het recht om te betogen te vernietigen zonder dat je het recht moet vernietigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De waanzin zet zich onverminderd voort. Wat is het volgende: mensen met een afwijkende mening preventief opsluiten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De rusthuizen en woonzorg centra staan wegens de grote oversterfte half leeg. Daar is plaats genoeg om die negationisten op te sluiten. Daar gaan ze zelf kunnen ondervinden hoe covid om zich heen grijpt en talloze slachtoffers maakt! Lik op stuk! ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.golfbrekers.be/marx-vr-l...len-2/#respond |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die Duitsers toch!
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dien Tsjeef uit Maasmechelen bedoelde natuurlijk dat de vakboungders van zijn eigen zuil niet onder zijn voorstel vallen.
Maar er spreekt wel iets voor zijn voorstel. Zolang het niet riskeert dat het wordt: "wie geld genoeg heeft mag riskeren zijn mening te uiten".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij alcoholcontroles de kosten vd politienacht verhalen op de mannen die teveel gedronken hadden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zelfbedruipend?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vroeger, toen systematisch bloed moest getrokken worden, betaalde je de arts dan ook systematisch. Ik heb er zo ene horen vertellen dat hij op één nacht iets van 25 slachtoffers had, en dat bracht hem heel veel geld op.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden organisatoren van rendabele wielerwedstrijden ook niet moeten betalen voor de politie?
Plus een fikse bijdrage in een soort pot waarmee dan de verkeersbelasting verminderd kan worden. Om te compenseren dat veel mensen amper hun huis uit kunnen, of veel moeten omrijden. De nmbs is er wel telkens bij, als je de sporen blokkeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Torenhoge boetes en alles wat zij kapotgemaakt hebben laten betalen. Er is echt niemand die een boodschap heeft aan dat soort van ongecontroleerde acties van stakers. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dit berichtje op Facebook wil ik delen om een beetje tegengewicht te geven aan de zeer misleidende berichten in de reguliere pers:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |