![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
5 jan 2021 “Ik denk met de golf die komt,Wat er nu moet gebeuren is volgens Snoeck het volgende, tegelijkertijd:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 5 januari 2021 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() En de vierde
En de vijfde En...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Is dit niet de vierde golf?
Die in het voorjaar, die in de zomer en dan die in het najaar die nu aan het uitdoven is? Zie je wel, de kranten stonden er vol van : https://nl.metrotime.be/2020/07/29/m...ht-nog-volgen/ Marc Van Ranst, 29 juli 2020 : “Na deze tweede golf zullen er wellicht nog volgen” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200717_93471206 Tweede golf is een feit volgens virologen: “Onze bubbel moet mogelijk opnieuw kleiner worden” Dus niet de derde maar de vierde golf !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Als er geen reële problemen meer zijn dan moet je beginnen hypothetische toekomstige problemen bedenken.
De angst moet aangehouden kunnen worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welke angst?
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het aantal doden betreft, dat is blijkbaar een keuze he. Men had middelen om het aantal doden van de tweede golf te vermijden, maar men heeft dat niet gedaan. Dan is er ook geen reden om dat willen te vermijden voor de derde golf. Maar als men van gedacht verandert - wat niet verplicht is he - zou men eens kunnen kijken naar een aantal veelbelovende goeiekope geneesmiddelen. Men moet niet he. Zoals in de tweede golf kan men verkiezen van daar niet naar te kijken en 10 000 doden te hebben - dat lijkt een beleidskeuze te zijn. Ze zullen wel hun redenen hebben zeker. Het "nadenken over een vaccin" dat is belachelijk want dat heeft daar allemaal niks mee te maken. Dat is iets voor veel later, voor het najaar of zo. Uiteindelijk hebben we: - perfecte golven gehad die heel goed voor herhaling vatbaar zijn - de keuze gemaakt om niet naar veelbelovende geneesmiddelen te kijken Ik zie niet in waarom die politiek nu anders zou moeten. Het enige wat ik kan besluiten over die twee punten van Snoeck is: we moeten de derde golf vermijden of ons vaccin wordt nutteloos. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2021 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het tempo dat ze hier vaccineren gaan we nog een vierde, vijfde, zesde...x-de golf hebben.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben telkens een volgende golf als we "efficiente" maatregelen hebben genomen tegen de vorige. De golf waar we geen maatregelen tegen nemen, is de laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De derde golf, die zat er al aan te komen maar niemand nam het aux serieux.
De derde golf? p.s. Ouder artikel Hongkong probeert vierde coronagolf het hoofd te bieden met nieuwe maatregelen Wij hebben dan ook géén enkele garantie dat géén derde of vierde golf zou kunnen komen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2021 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben we nu geen spijt dat we het niet hebben laten uitwoekeren in november ? Dan waren we er nu allang van af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2021 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als men daar nadien pek en veren voor krijgt he. Maar normaal gezien is de functie van spijt om de imbeciel nadeel laten te ondervinden. Hier hebben we het probleem dat het dwingelanden zijn die hun idiotie aan anderen opdringen. Zodat het "spijt" voor de anderen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt want ik geloofde alles wat men mij vertelde.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rik Torfs over 2021: “Niet wachten tot corona voorbij is om weer met plezier te leven” Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2021 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(sorry hé Uni maar kondie ni laten liggen ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VOLGENDE WEEK AL
Hoeveel klote experten gaan ze nog opvoeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de zomer was er enkel paniekerig gedoe, maar absoluut geen tweede golf. Kijk even naar de hospitalisaties en het aantal overlijdens, dat zegt genoeg: https://epistat.wiv-isp.be/covid/covid-19.html In vergelijking met het voorjaar en het najaar waren de grafieken deze zomer quasi vlak. |
|
![]() |
![]() |