![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tool.
Donderdag op Graspop. Donderdag Graspop na 3 dagen uitverkocht. Fuck. Tsja, een paar weken voordien staan ze in de Ziggo Dome maar daar zijn ook alleen nog tickets voor +€200 te krijgen en dan moet je er een hele avond voor tussen de Hollanders gaan staan... Ik vrees dan ook voor een rustige donderdag op Graspop met een hoop mensen die een ticket gekocht hebben om enkel 's avonds naar Tool te gaan kijken. En ikke maar wachten op mijne maat die deze avond ging weten of zijn verlof volgend jaar goedgekeurd is... "Laat maar iet weten maar doe maar op uw gemak! Zo snel gaat dat ook niet uitverkocht zijn!" Jaja... Foutje. Soit, wachtlijst dan maar. Ticketswap. Tweedehands. Hopen... De andere dagen krijgen ze me daar niet binnen. Bring Me The Horizon... headliner... Shit seg. Wat een ellende. Of Scorpions... Nog zoiets. Lizzen toe dzie wind! Mij niet gezien. Wat jullie?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen Tool fans hier?
Wie heeft dan al die Graspop-tickets gekocht? Maar vooral: stelletje cultuurbarbaren!!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een graspollenallergie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder veel janettenmuziek blijkbaar.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 december 2023 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tool oke maar die headliners op die andere dagen... Bring me the horizon... nooit van gehoord. Pas enkele nummers op youtube beluisterd. Mijn eerste gedacht: "Waar heeft die hoop ellende de headliner-status aan verdiend?" Ik ben momenteel aan't overleggen met een vriend om Tool in Keulen (of desnoods Parijs) te gaan kijken. In Keulen koop je nog voor minder dan €100 een ticket. En daar rij ik ook op 2u naartoe. In Amsterdam hoest je er al snel meer dan €200 voor op. En al zetten ze me mee op het podium; meer dan €200 voor een optreden ga ik van mijn leven niet betalen.
![]() |