![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Will Tura (82) heeft beginnende alzheimer. Dat heeft hij vrijdag zelf bekendgemaakt in een video-interview met schoonzoon en televisiemaker Luk Alloo op Radio 2. Eerder had de keizer van het Vlaamse lied al gezegd dat hij na ruim zestig jaar op de planken niet langer zal optreden. Hij brengt nog een allerlaatste single uit in samenwerking met Bart Peeters.
"Ik heb beginnende alzheimer en ik moet ertegen vechten", aldus Will Tura in het video-interview op Radio 2. "Ik voel en begrijp dat niets blijft duren en ik wil het op een verstandige manier naar buiten brengen. Zodat mensen beseffen: Will weet wat hij wil, en als hij het zo ziet, dan moet hij het zo doen." "Mensen moeten beseffen dat het voor mij nu moeilijk wordt", zegt hij ook. Tura brengt nog een allerlaatste single uit: 'Als ik terugkijk'. Hij componeerde het nummer zelf en Bart Peeters schreef de tekst. Will Tura draagt het nummer op aan zijn publiek. In het lied overheerst vooral de dankbaarheid voor zijn carrière. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar Will is, is weg. Waar weg is, is Will.
Will is weg en weg is Will. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Z'n liedjes mogen er best zijn. Klasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() We zijn gekomen om te verdwijnen en de tijd om te verdwijnen is voor hem gekomen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongeneeslijke ziekte, er bestaat geen medicatie die de ziekte kan stoppen.
Langzaamaan gaat het kaarske uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
82 jaar is niet echt een hoge leeftijd, maar ik denk dat hij een mooi leven gehad heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=eIwwP67eyos
Luister en geniet Ik ben zo eenzaam zonder jou Niets kan mij binden bij mijn vrienden Bij hen kan ik het niet meer vinden Het liefste ben ik dicht bij jou Ik ben zo eenzaam zonder jou Ook als het dansorkest gaat spelen Want dansen gaat mij gauw vervelen Als ik jou niet in mijn armen hou Ik ben zo eenzaam zonder jou Jij weet dat ik op jou zal wachten Maar leef ik ook nog in jouw gedachten En ben je mij nog altijd trouw Ik kan niet verder zonder jou M'n leven zou ik voor jou geven In al mijn brieven staat geschreven Ik ben zo eenzaam zonder jou Ik ben zo eenzaam zonder jou Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 juni 2023 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is dat misschien was een verborgen grapje met de link naar alzheimer…. Dit liedje was werd op de begrafenis van mijn grootmoeder gespeeld….
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vandaag zou dat als "cultural appropriation" beschouwd worden en gecensureerd en afgevoerd door de Woke-gekte. Hoe mooi iets ook is, wat een kunstschat het ook is, voor Woke moet het kapot als het iemand over-over-over-over-overgrootmoeder mogelijk zou kunnen kwetsen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft hij toelating gevraagd aan haar om zich eenzaam te mogen voelen zonder haar nabijheid ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 2 juni 2023 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij een massa leuke liedjes had voor zij die ze graag horen is een feit maar een uitleg doen tijdens een interview dat was niet zijn sterkste plan.
Dat hij een prachtige carrière uitbouwde, het zij zo. p.s. Alzheimer
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat wenst ge niemand toe.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respect voor zijn carriere maar zijn muziek is niet echt mijn ding.
Ook zijn stem heeft me om één of andere reden altijd wat tegengestoken. Geen idee waarom. Het zit 'em in het timbre denk ik. Johan Verminnen is nog zo'n zanger die ik niet echt graag bezig hoor om dezelfde reden... Maar soit; alzheimer wens je niemand toe. Ook al hoor je hem niet graag.
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Vreselijke diagnose.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker wel.
Eentje om rap te vergeten... ![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad maar op zijn leeftijd is hij nog niet het meest te beklagen. De man is ook rijk wat wel wat voordelen biedt eenmaal het zo ver is.
Op je 37 een hersentumor zoals een vriendin van mij is andere koek. Maar ik denk hij een goed mens is en van mij mag hij 100 worden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 juni 2023 om 16:59. |
![]() |
![]() |