![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/stoffe...ftig~af3a6b75/
Bij deze een nieuw advies : draag onder uw stoffen mondmasker een ffp3 masker. Aangezien dat beschermt tegen asbest, zal het ons ook wel beschermen tegen de gratis maskertjes van de overheid. Maar blijkbaar is een potentiële vergiftiging niet ernstig genoeg om deze maskers af te raden, ahja, want ze beschermen ons tegen het grote gevaar van een mogelijke snotvalling! Ze werken niet en nu zijn de gratis exemplaren ook nog eens giftig, maar hey, beter dan een boete riskeren zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn er misschien teveel mensen die gezondheidsproblemen ondervinden door mondmaskers?
Tenslotte verhinderen die de vrije ademhaling en zijn ze schadelijk doordat eigen, uitgeademde schimmels en bacteriën terug ingeademd worden. En dan steken ze de schuld maar op de gratis maskers die giftig zouden zijn zodat bange schaapjes nu naar de apotheker rennen om nieuwe mondmaskers te kópen? Tenslotte moet die nieuwe industrie draaien en opbrengen, hé?
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/stoffe...ftig~af3a6b75/
Of ze nu zo veel gevaarlijker zijn dan al de rest laat ik in de midden, het is alvast voer voor de sensatiepers. Dat er gesjoemeld is zoals gewoonlijk is duidelijk maar dat die gasten en hun opdrachtgevers bij de overheid blijven ontkomen is wraakroepend. Ik denk dat het beter zou zijn daar eens achteraan te gaan ip. van de heksenjacht achter een Van Langenhove bvb.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het hier al eerder neergeschreven wanneer deze maskers verdeeld werden. Die zilverpartikels worden reeds gebruikt in andere toepassingen omwille van de antibacteriële werking, doch het grote verschil hierbij is dat ze bij een mondmasker gebruikt worden waarbij je de deeltjes rechtstreeks inademt en ze dus in de longen en lichaam terecht komen.
Het voorzorgsprincipe zegt dan ook deze niet te gebruiken. Ik ben ze dan ook niet gaan afhalen in de apotheek.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medsche mondmaskers zijn al meer dan een half jaar goedkoop en vlot te verkrijgen. Stoffen mondmaskers zouden nu eigenlijk verboden moeten worden. Dat was ok toen er een gebrek aan medische mondmaskers was, nu niet meer.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldgewin bleek voor onze pillen kruideniers alvast belangrijker dan gezondheid . Vraag me ook nog steeds af waarom een apotheker nodig is ? Iedereen kan toch een doosje uit de rekken halen ? En een bereiding kan toch perfect in een labo gebeuren ? Ze waren op zeker moment kwaad dat je een masker kon kopen in het warenhuis want zij waren de enige die dat konden met de medische uitleg erbij. Toen ik er mijn gratis masker ging halen gooide hij het op de toonbank zonder een woordje uitleg...het was zelfs niet verpakt....Maar ja het was gratis dan is de gezondheid weer niet belangrijk. Bende charlatans. Je bent nog beter af met je medicijnen op het internet te bestellen. Goedkoper en net hetzelfde. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2021 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nog nooit een mondmasker gekocht (laat staan gedragen) maar als ik er echt niet aan uit kan, zal ik er wel eentje oprapen van 't straat. Geen geld aan verspillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is natuurlijk gemakkelijk als je iemand hebt om naar de supermarkt te gaan in uw plaats en het is uiteraard ook eenvoudig als je nooit naar kantoor moet. Voor mensen die zo nu en dan wel eens willen buitenkomen ligt dat natuurlijk anders.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei: momenteel kost dat bijna niks meer. 5-10 euro voor 50 stuks. Er is dan ook geen reden meer om die inferieure stoffen mondmaskers te gebruiken.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of laat iemand ze je opsturen uit Azië 1 euro voor 50 stuks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tweedehands op ebay 1 € voor 500 stuks. Verzending is wel niet inclusief.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |