![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb ik minder risico-gedrag vertoond tijdens de lockdown? | |||
Ja, veel minder. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, even veel en even weinig als vroeger |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
Neen, geleefd als een kloosterling |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Maar ik ga mijn schade inhalen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een gevaar? Tuurlijk, want na de lock down gaat er een inhaalbeweging komen. Na de dry spell ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Wat betekenen de woorden "soa", "lockdown" en "dry spell"? Bij voorbaat dank Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen dat de draadopener in de illusie verkeert dat er een "na de lockdown" tijd komt. Terwijl het gewoon om een regime change ging.
Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is allemaal geen spek voor uwen bek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling: treed uit je achtervolgingswaanzin nu het nog kan, want je richt jezelf ten gronde.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar stelde ik dat we voor jaren vertrokken waren omdat de methode verkeerd was. Toen dacht iedereen dat het "twee maanden ten hoogste" ging zijn. We zijn 1 jaar verder. Ik zeg U, binnen exact een jaar zitten we nog altijd in dit schema. Ja, er zullen momenten van schijn versoepeling zijn. En dan gaan de virologen weer 'waarschuwen'. Dan gaan er geen Annemansen meer opstaan. En dan gaat het arbitraire gemaatregel weer van start. Kijk, deze vaccinatie campagne is mislukt nog voor ze begonnen is. Het Israelische niveau van vaccinatie zullen we pas ergens in de herft bereiken, op het moment dat deze vaccins niet meer werken, natuurlijk. Wat dus wil zeggen dat we met gasten zoals gij nog "even volhouden" tot eind deze zomer, en het dan natuurlijk weer paniek zal worden als men vaststelt wat de situatie is. Als jij nu nog niet door hebt dat dit gewoon het nieuwe regime is waar jij zo voor applaudisseert, dan zal je het pas volgend jaar doorhebben he. Maar tegen dan is het DEFINITIEF te laat. Nu was er nog de smoes die het gezicht kon redden 'we hebben ze gevaccineerd'. Die smoes kan niet meer werken als zal blijken dat het vaccin niet werkt tegen de nieuwe corona he die nog moet komen. En nee, er gaan geen "tweede prikjes" klaar liggen in september: we zijn dan nog maar goed halverwege de eerste prikjes. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Build back better" en "Grote Reset" scheppen nu eenmaal niet veel vertrouwen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Wat de "grote wederopbouw" betreft, het vleesgebruik waaronder spek zal in de nabije toekomst grotendeels aan banden gelegd worden. Het nepnieuws verspreidt aan de ene zijde zeer veel lovende berichten over vleesonthouding en aan de andere zijde heel wat bang makende berichten over zogezegde griep...kroonuitbraken in slachthuizen en nieuwe besmettelijke ziekten bij varkens. Dit is ook niet toevallig. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |