![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is recent ophef onstaan omtrent YT-sterren Celine & Michiel hun chow chow pup.... Onder meer Gaia & een aantal BV's waaronder An Lemmens zijn er niet mee opgezet en beweren dat het diertje via broodfok terecht zou gekomen zijn; iets wat het koppel niet echt ontkent maar ter verdediging stelt dat ze het niet wisten......
Nu ik ga het niet over de kern vd zaak hebben, maar ik vind het zo'n schatje... vooral met dat witte vachtje... precies een teddybeertje!! <3!! Plus, het ziet er zo'n sweet zachtaardig diertje uit..... Me want one toooooooooooooo!! Sooooooooooooooooo cute!! (Zou ZO mooi passen bij m'n teddy coat!) Wooooooooooooooooooooo! SOOOOOOOOO JEALOUS!! xD! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 januari 2021 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heh waarom heb ik niet zo'n YT channel. Ben er zeker van dat ze er aardig mee verdienen. Te meer nu met dat beertje, euhh chow chow'tje
![]() ![]() edit: ik lees net dat het van oorsprong een Chinese hond is..... Wooooooooooo! Wist ik niet!! Woooooooooooooooooo zou zo goed bij me passen..... het geelke met the China dog ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 januari 2021 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I SO feel I should get one! Yes!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik had voordien nog niet gehoord van Celine en Michiel. IK ben blij dat dit nu gebeurd is. Stel je voor als ik was overleden en ik had nooit de kans gehad hvan hen te hebben gehoord. Brr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien neemt het geen plaats in.
![]() PS : Waarom is een choc chow kleiner dan 6 ? ( <3! )
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 10 januari 2021 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeeeeeeeeeeeeeee ik wil zo'n witje....... cream schatje <3!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ps ik weet dat ze in China als vleeshonden gezien werden.... neemt niet weg dat ze oorspronkelijk van daar komen + de mentaliteiten zullen wel veranderd zijn, meer & meer Asians houden ze als pets~
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg toch maar dat uwen canapé groot genoeg is. ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk er aan, met een hondje moet je gaan wandelen voor zijn behoeften. Ongeacht wat voor weer het buiten is. Stel je voor, je ligt daar op je 1000 gemakken in je daybed en ineens wil dat beest naar buiten om zijn plas te kunnen doen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 10 januari 2021 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ras heeft wel één voordeel: de honden ruien zo hard, dat je er kussens mee kunt vullen. Nieuwe hobby/bron van inkomsten?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 januari 2021 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 januari 2021 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gregoire for president
Slechter dan Trump kan een konijn het niet doen
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ps er bestaan puppy pads
ik lees net dat het propere diertjes zijn & ze redelijk snel leren, dus qua zindelijkheid zal het wel snor zitten, ze zijn ook rustig van natuur en gedijen naar het schijnt goed in een appartement ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Songshi Quan chow mein~
Ik zie het al zo voor me ![]() ![]() Maybe I should get a m + f, that way I could start a fockery as well!! Woooooooooooooooo that would be so great! Woohoooooo!! Laatst gewijzigd door bembem : 10 januari 2021 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe het niet.
We moeten niet alles wat we schattig vinden kopen. Een hond vereist hond te zijn, het is geen troeteldier.