![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen jojo zei de eerste minister die vroeger zei dat hij in die functie slechts een dweil zou zijn.
Als de kappers open gaan, dan is het voor goed. Wel, dat was dus een populistische belofte. Heb je veel geluk en kun je ze houden: dat kan je cashen bij het "volk". Heb je wat tegenslag en kan je ze niet houden: dan moet je maar was mist spuien en hopen dat het volk kort van geheugen is. Wie vertrouwt zulke mensen nog?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op dit forum werd nogal gelachen toen men stelde dat cafés de komende honderd jaar open gingen blijven.. hier werd serieus gelachen toen men stelde dat 'eens kappers open gaan, ze open blijven'. Dat werd hier door een aantal medeforummers absoluut gewantrouwd. Sterker zelfs, er zijn hier een aantal zonderlingen die al lang geen geloof meer hebben in zowel de experts als in de politici.. 't maakt niet meer uit of de maatregelen populistisch zijn of niet.. 't zijn zonderlingen die kritisch zijn ten aanzien van het hele covid-circus.. rare mensen die zich daar vragen bij stellen, die wetenschappelijke studies uitpluizen om te horen of het officiële verhaal wel te betrouwen is.. het zijn de mensen waar jij niet van moet weten, waarvan je honend spot dat het forumvirologen zijn, pseudo-experts en weet ik veel wat nog allemaal. Mensen die jij leest als je nog eens goesting hebt om te lachen.. Het zijn ook de mensen die jij achterlijk noemt, asociaal, losers, ... Al die mensen hebben nauwelijks tot geen vertrouwen meer.. Weet je wie volgens mij wel zulke politiekers met populistische dingen gelooft..? Jij. Blindelings zelfs. Alé, volgens mij hé.. Maar eender hoe, 't is goed dat ge vragen begint te stellen natuurlijk.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote baas v.d. Belgische nijverheid: 24/24 u en 7/7 dagen vaccineren ! DAT is een oplossing, weliswaar niet 100 % maar toch in de juiste richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En waarom moeten de niet-essentiële winkels dicht ?
Na de tweede lockdown was toch al gebleken dat daar geen besmettingen plaats vonden ? Frank heeft dat immers zelf moeten toegeven. Ze willen een signaal uitsturen, maar welk ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
24op24 en 7op7 .. heel mooi qua idee.. met onze voorraad zal er niet lang gespoten worden.. En weet je.. ik heb zo het gevoel dat een massale vaccinatie geen verschil zal maken in het regime dat nu heerst.. Ze willen nu op vier weken 1miljoen spuiten zetten.. 't zal al knap zijn als hun dat lukt, maar dan is iedere 65plusser gevaccineerd.. vervolgens een andere risicogroep.. de zomer zal voorbij zijn tegen dat de jongeren (-40) aan de beurt zijn.. dus tot zolang blijven de maatregelen.. en best van al: kans is groot dat tegen dan het eerste vaccin dat gezet werd niet meer werkzaam is.. makkelijk is het niet, maar ik doe mijn best er niet mee te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen een ezel blijft aan dogma’s vasthouden.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Task Force is daarmee bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, er werd vooropgesteld dat een versoepeling niet de bedoeling had te worden teruggeschroefd. Iets te optimistisch. Ik ben er zeker van dat een politicus dit niet meer zal zeggen. Enkel nog versoepelingen onder voorbehoud, zelfs al wordt een termijn vooropgesteld. Er is nog enkel "hoop". Hoop dat er massaal kan worden gevaccineerd. Dan hoeft er ook geen terugschroeven van een versoepeling gebeuren. Als vaccineren niet helpt dan heeft tijd kopen met maatregelen geen enkele zin meer, en wordt het "uitwaaien". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beweren dat maatregelen enkel gelost zouden worden als het voor altijd was dat was al van in het begin totaal ongeloofwaardig. Dat kan alleen werken als je afstand neemt van de maatregelen-strategie wat men dus duidelijk niet gedaan heeft. Ofwel heeft men ons voorgelogen ofwel hebben onze ministers het verstand van een garnaal. Ik weet niet wat het ergste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
80% van wat uit De Croo zijn mond komt zijn leugens.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |