![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://www.rtbf.be/info/societe/det...cr?id=10720232
Het moet de corona-angsthazen toch langzaam dun door de broek beginnen lopen... Frankrijk, en vooral Bretagne, is immers toch zo goed als op slot ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het in een andere post al aangegeven. Het vaccineren zelf zorgt voor de toename van besmettingen. Ze steken dat nu op de bloedklonters, maar als je nu in Noorwegen zou vertellen dat hun eerste golf gestart is door de vaccinatie zelf, dan krijg je rellen denk ik en stopt iedereen onmiddellijk met deze zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat een lockdown van een land , regio, een broedmachine (incubator) kan maken voor varianten werd hier toch al aangehaald , meer dan 2 weken geleden , denk ik, door onze huispandemioloog van dienst. (pve)
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 16 maart 2021 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zolang jullie het niet willen aanvaarden zal het aanmodderen blijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ontgoocheld. We hebben veel coronagevallen gehad maar nog altijd geen variant die het gemaakt heeft.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.rtv.be/artikels/nieuwe-c...en-lier-a92553
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Kijk gewoon naar de cijfers van Finland en Noorwegen. Dat was toch uw grote voorbeeld. Of zijn daar de mensen ook plots gelijk de Belgische stout geworden. Na een volledig jaar zo hun best te hebben gedaan, hebben ze het nu opgegeven net als ze begonnen met vaccineren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Kunt ge die cijfers geven die uw ponering staven met een betrouwbare analyse die rechtstreeks verband en oorzaak legt dat vaccinatie de oorzaak is van stijgende pandemie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De testen die we gebruiken zijn voor zover ik weet nog steeds dezelfde als die in China werden gebruikt een jaar terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Astérix en Obelix komen van Armorique. Alleen maar regen daar.
Laatst gewijzigd door Weyland : 16 maart 2021 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste golf in de VS en een deel van Europa was toch de Belgische variant als ik me dat goed herinner. Al werd die nooit zo genoemd.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |