![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst dit: horeca en horeca is drie. Hotels, restaurants en cafés dus.
'Gevaarlijke' horeca mag voor mijn part gesloten worden. En nu het voorbeeld: titel: Noor besmet 50 collega’s op personeelsfeest, mogelijk omikronvariant https://www.standaard.be/cnt/dmf20211203_93266939 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toon van die "raadgeving" doet me denken aan die van de minister Geldverbrander.
Ik meld wat daar in DS stond: één Noor besmet op één feestje 50 ander Noren. Je zou er het noorden bij verliezen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oudjes thuis laten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu je het zegt, bestaat de oplossing daar niet al lang voor? De IC-trein.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Het voetbal gaat door. Mensen hijgen in elkaars nek op de tribune.
Er is niks aan de hand.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: Is horeca een motor van verspreiding van besmetting?
Ja, de horeca is een bron van verspreiding van besmetting. Het wordt wel eens tijd dat er gestopt wordt met wijzen naar locaties waar veel mensen samenkomen, of het nu gaat om horeca met veel gepensioneerde CST'rs, of de scholen met onschuldige kinderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ziekte overwin je met geneeskunde, niet door mekaar te bespuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jeetjes....en zou die persoon wel gevaccineerd zijn en voorzien van zijn Viking CST-certificaat?
anders....foei hoor! ![]() Bespottelijke ...... Laatst gewijzigd door kelt : 3 december 2021 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet een pint gaan drinken of wat gaan eten, het probleem is het varken uithangen , slecht verluchten , het niet thuisblijven als je symptomen hebt etc.. etc...
Maw uw gezond verstand gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overwinteren in de tuin dus?
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Horeca oorzaak?
Neen. Of toch tenminste: niet de hoofdoorzaak. Het sluiten van de horeca heeft ervoor gezorgd dat mensen privé samenkomen, en dit zonder toezicht. In de horeca had men tenminste toezicht door het personeel. Bijkomend heeft het sluiten van de horeca ertoe geleid dat mensen hun vertier verloren. De grote verspreiders zijn voetbal en andere grote evenementen, die vreemd genoeg mogen open blijven. Niet moeilijk: men verdient er meer aan als overheid. En ook scholen. In de eerste golf, waren kinderen absoluut geen probleem. Vandaag, na 2 jaren, zijn bij profs en andere politici enige lichtjes enigszins beginnen gedempt branden... .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 4 december 2021 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wij hier gewoon meemaken is het totaal falen van de pretenties van die menselijke controle over een natuurfenomeen. Het is even idioot als zeggen: "rivieren hou je tegen met een stuwdam". Vroeg of laat loopt het over en dan is het probleem gewoon erger. Corona is een vrij mild probleem, en ja, ondertussen hebben we wat zalfjes om het nog milder te maken. Het was van in het begin al geen echt maatschappelijk probleem (maar wel een "probleem" voor onze zogezegde gedienstige geneeskunde! Zonder geneeskunde zaten we nu niet met een "probleem"). Maar met vaccins is het nog milder geworden. Het ENIGE probleem dat er bij corona nog overblijft, is het probleem dat de GENEESKUNDE ermee heeft. Maatschappelijk is er niks aan de hand. Maar o wee, als de geneeskunde haar bedjes vol heeft ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op school vallen zo goed als geen doden. Er vallen zelfs zo goed als geen IC gevallen. Dus hebben die mensen daar niks te maken met dit gedoe. If you can't stand the heat, get out of the kitchen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij wil die garçon of serveuse dood zeker ![]() Ben jij al wel ooit een café binnen geweest nadat de Duvels er rijkelijk zijn ingegaan ? Velen vergeten blijkbaar dat Alcohol een zware drug is. Alcohol werkt afstompend. Mensen voelen zich na gebruik niet zelden een pak stoerder. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 december 2021 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |