![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder voorspelde zijn we in jaaaaren nog niet van dit virus verlost.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek het verschil met influenza.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter zijn we in onze contreien daar veel te ongedisciplineerd voor hebben we geen respect meer en geen binding meer met de gemeenschap. Dus ja we zijn vertrokken voor vele jaren met alle gevolgen van dien. Mijn vrijheid laat ik me niet afpakken is ons motto. Succes dan maar met die vrijheid ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 maart 2021 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor zover ik het versta zijn de huidige vaccins bijzonder gemakkelijk aan te passen voor nieuwe varianten.
Zoals met de griep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ps: dit fenomeen kennen we reeds...bij de griep.
Je maakt drama over iets dat geen drama is. En jouw idool van Business AM wilt clicks van mensen zoals u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist na het opduiken van de Britse variant. Updaten gaan we in alle geval moeten blijven doen maar dat zal ook afhangen van de noodzaak. Het gewone vaccin houdt ook al wat tegen. Mss niet optimaal voor de nieuwe varianten maar dat zal de toekomst moeten uitmaken. Als het iets of wat meevalt zullen alleen de kwetsbare groep updates moeten krijgen en de rest minder of mss zelfs niet.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vaccins als duwtje in de rug om uitwoekering mogelijk te maken met minimale ziekenzorgbezetting, dat het het beste scenario, natuurlijk. Het zit natuurlijk wel in de hele wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk is het heel normaal dat er steeds meer besmette personen moeten worden opgenomen. Vóór de vaccinaties waren er, zeg maar, 10.000 mensen die besmet waren zonder dat ze het wisten. Die zijn het gevaarlijkste. Nu kunnen dat er al meer dan 1.000.000 zijn. Aangezien je ingeënt drager kan zijn van het virus.
Als iedereen gevaccineerd is zal 5% (450.000 mensen), ondanks het gekregen vaccin, nog steeds niet beschermd zijn en er (dodelijk ?) ziek van kunnen worden, maar er zullen 8.500.000 mensen zijn die kunnen besmet zijn zonder het te weten. Eens kijken hoe men dat gaat oplossen. IK zou zeggen begin zo snel mogelijk met het bouwen van een honderdtal nieuwe ziekenhuizen, men gaat ze hard nodig hebben. Die 450.000 kwetsbare zullen ook voor een snelle mutatie van het virus zorgen. Ik vrees ook dat tegen dat iedereen ingeënt is het vaccin niet meer gaat werken. De oplossing is een vaccin dat het virus vernietigd. Maar dat is voor de farmaceutische industrie niet zo interessant. Niet voor niets verwacht deze industrie jaarlijks miljarden extra winsten voor de komende jaren. Zie de beursnoteringen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als tussen de ontdekking en de epidemische piek 3 of 4 maanden ligt, dan komt het systematisch te laat he. De aanpak is gewoon verkeerd. Vaccinatie is niet het "finale antwoord" op dit soort ziektes. Het is iets dat goed kan helpen bij het beschermen van mensen, maar dat is het dan ook. Die waan ideeen van zo een virus willen uit te roeien zijn idioot, zeker in het huidige stadium. Misschien lukken we daar over 10 of 15 jaar in, wie weet. Misschien nooit. Maar wat men vooral moet doen, is BEHANDELEN. Men heeft dat totaal verwaarloosd - ik kan gewoon niet begrijpen dat men met o.a. ivermectine niet meer experimenteert - omdat men in die tunnel visie van vaccinatie zit. Het grote probleem met vaccinatie zijn gewoon de aantallen. Behandelen is gemakkelijker, want het treft minder volk. Als men een behandeling kan vinden die IN HET BEGINSTADIUM mensen kan beletten van ziekenhuizen nodig te hebben, dan is het eigenlijk 'binnen'. Maar men lijkt gewoon te WEIGEREN om dat te beschouwen. Ik denk dat men eerst op zijn bakkes moet vallen met die vaccins voor de medische wereld terug naar haar roots zal terug gaan en zal gaan denken aan "behandelen". Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2021 om 04:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was zo voor het nutteloze van tijdelijke maatregelen (het was omdat we niet gedisciplineerd genoeg waren in de zomer dat we een tweede golf hadden, herinner U die zever), voor het gebruik van maskers (herinner U al die mensen die in het begin Van Ranst napraatten dat maskers nutteloos en belachelijk waren), voor natuurlijke immuniteit (die is pas "ontdekt" geworden toen de vaccins toekwamen), voor de notie van groepsimmuniteit, voor immuunontwijking en wat weet ik nog allemaal. Het is niet dat die dingen moeilijk zijn. Het is niet dat de expertise hier gigantisch groot is ![]() Je weet het altijd eerst op politics.be ![]() Maar je gelooft het pas een jaar of zo later, als de "experten" het ook uitvissen. Ik vraag mij af wanneer iedereen gaat vinden - omdat experten het aanraden - dat men ivermectine moet nemen als men symptomen heeft. Dat is misschien wel wat veel gevraagd, maar ik heb toch hoop dat eens de teleurstelling van het vaccin daar zal zijn, men een beetje minder obsessioneel zal worden en aan normale geneeskunde, ttz, verzorging, gaat denken. Maar het grote probleem is nu dat "het laten waaien" hoe langer hoe minder evident wordt, omdat al dat gemaatregel ondertussen het grootste voordeel van dat virus naar de vaantjes geholpen heeft, namelijk dat het vrij onschuldig was voor redelijk jonge mensen. Dat was de sleutel tot de oplossing, die we vakkundig omzeep geholpen hebben he. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2021 om 04:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de sleutel is een behandeling. Pillekes die ge slikt als ge het betrapt hebt, en met een sneltest vindt dat het corona is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar we moeten nu dringend de jeugd besmetten, er is dat fenomeen waarbij traag vaccineren en besmetten ervoor kan zorgen dat virussen dodelijker worden en we zitten nu in dat stadia. Nu het nog onschuldig is moeten we zo vlug mogelijk iedereen besmetten voor het te laat is. Ik zie het al gebeuren, er gaan dodelijkere versies komen en het zal nog steeds onze schuld zijn, zo crapuul zijn ze wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zou men beter daar is zijn licht gaan opsteken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het maar vragen, het virus is enkel onder controle als ze groepsimmuniteit hebben zoals in Azië en Zweden. in Azië is dat waarschijnlijk vanwege bescherming door eerdere corona virussen, veel besmettingen maar geen doden. https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |