![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maatschappelijk , geschiedenis , geloof
10 Bizarre dierenprocessen uit de middeleeuwen https://www.alletop10lijstjes.nl/10-...e-middeleeuwen Naar mijn mening: gewoonweg bizar geschifte gedachten !! Zijn zulke processen gebaseerd op geloof of maatschappelijk of politiek ?? Zouden zulke dingen nu nog kunnen ?? Hoe kon men zo destijds denken ?? Beeldt je eens in , mocht dit hier nu nog zijn , dan vraag ik me toch wel af wat zouden wij dan voor een soort maatschappij zijn ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
hier worden honden die bijten ook afgemaakt
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Levensgevaarlijke dieren die effektief mensen aanvallen , begrijpelijk !!
Maar zoals destijds voortgaande op woorden , zo kan je alles laten opruimen !! Rechtbanken om dieren te veroordelen , het dier kan niet getuigen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deed me denken aan het heksenproces tegen Edmund Blackadder;
https://www.youtube.com/watch?v=JNz4iHtGAvs
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|