![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() iemand reistips ivm :
-Cyprus -Griekenland -één vd Canarische eilanden -kaapverdië ? ben op zoek naar goede 'snorkel'vakantie. (andere gouden tips ook welkom dus ... ttz wil wel maar max. een paar uur vliegen) bedankt alvast Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() kempenland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() St Anneke
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zal me er straks eens in verdiepen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je juist met 'snorkel'vakantie?
Achter de wijven aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Strand op loopafstand en zo... b&b Chez Eno ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit lang geleden eens op Kreta geweest.
Maar daar, oh jeugdige onstuimigheid, niet veel meer gezien dan het bed en de bar... Er was wel een zee in de buurt, maar of daar wat te snorkelen is durf ik niet te zeggen. Het bed was overigens wel ok en 't was er goei weer. Nog meer details kan ik zonder hypnose echter niet meer oproepen...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga veel naar Nieverans Les Bains mooi daar hoor en allemaal lieve mensen.
![]() Het enige waar ik nog eens terug naartoe wil is Disneyland (Parijs of in de USA) ![]() Ooit ook eens op Kreta geweest, het toerisme maakt het daar 'kapot'. Tip Misschien? Ik kan op de naam van het Hotel waar we verbleven toen niet opkomen (thuis eens opzoeken want ik zit aan de Belgische kust nu ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2013 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Astridbad.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste keer met de nodige achterdocht naar daar vertrokken (de bengels mogen ook iets hebben) maar compleet verkocht teruggekomen. Meer fun en amusement heb ik samen met de bengels nog niet vaak gehad. 't Was wel in Orlando voor 4 dagen, das naar't schijnt iets groter dan in Parijs waar ik nog niet geweest ben. Ma soit, laat maar iets horen als je tickets hebt. ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Om te duiken, en toch niet te ver vliegen : Hurghada, in Egypte.
Om te snorkelen, en zelfs met de auto of trein goed te doen : Côte d"Azur, bijvoorbeeld Fréjus. Veel plezier ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemakkelijk te bereiken met de Thalys, die stopt in Euro Disney. ![]() Thalys Telkenmale van genoten om daar rond te huppelen en van menig attractie/show te mogen genieten. ![]() Disneyland Paris Uiteraard is het Disneyland Hotel zelf een prachtige locatie om te verblijven waar ik zeker niet mee bedoel dat de andere hotels moeten onderdoen want ik zou liegen dan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voldoende proper ondergoed meenemen.
Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 16 april 2013 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Noord-Cyprus - Libanon - Madagascar - Equatoriaal Guinea Om reeds even de duimen en vingers af te likken, uit de Wikivoyage voor Equatoriaal Guinea: In spite of impressive looking new infrastructure, few Equatorial Guineans have access to it, and while the government throws billions of dollars on new construction, nearly half the country's population (of less than 700,000) have access to clean drinking water. Multi-lane highways and vast new squares In Malabo remain empty. Equatorial Guinea is nominally a police state, akin to Turkmenistan and North Korea (minus the minders and organized persecution of its inhabitants). As a result, tourist infrastructure is sparse (and certainly not a high priority for the government) and you are likely to face harassment by police forces curious of what you are doing in the country as a "tourist".
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling