![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is geen oproep tot subversie. Wel om je persoonlijke ervaring te delen.
Wat ik zelf niet meer doe: 1. Adem inhouden als ik personen kruis per fiets. 2. Adem inhouden als ik personen kruis te voet. 3. Angstig wegschieten bij kortstondige 1.5m perimeter overtreding. 4. Overmatig parfum, after shave gewaar worden als ik na maanden een andere persoon ruik. 5. Uitgebreide handhygiëne voor en na levering. 6. Zonder eigen boodschappentas, groentezakje naar supermarkt gaan ( mocht niet!). Wat ik zelf minder doe: 1. Mondmaskers van straat en vuilbak hergebruiken. 2. Studies over sars-cov-2 lezen. 3. Piekeren over de origine van sars-cov-2. 4. Reizen met overnachting ( geen). 5. BBQ ( slechts 1 dit jaar). 6. Bijeenkomsten onder vrienden ( sinds maar geen enkele binnenshuis). Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 november 2020 om 08:50. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Minister
|
Citaat:
Op vakantie geweest, BBQ´s, vrienden gezien, enz ....
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 2 november 2020 om 08:47. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het al gehad dus ik wil besmet worden om een stevige immuniteit te behouden.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bijeenkomsten met vrienden ? Waarom leven we anders ? Toch niet om zot te worden in ons kot ? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Mondmasker nog nooit gedragen en heb toch verschillende vaste (knuffel -) contacten. Avonklokje eenmaal genegeerd, met de fiets, kleine pakkans.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
handhygiene is aan het slabakken bij mij, continu handen reinigen met alcohol is ook nefast voor de huid
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
adem inhouden heb ik nooit gedaan.
handhygiene is wat selectiever geworden.
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik niet meer doe
Cafe, restaurant, voetbal, festivals wegens de geïnstalleerde virologen dictatuur in ons land. Wat ik meer doe Etentjes met vrienden bij ons of bij hen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
---
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 november 2020 om 14:20. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alles ging nu veel sneller, en de symptomen waren ook een pak milder. Maar het was nog steeds on-par met een griep. Wsh via de kinderen gekregen.... |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Moest iedereen een beetje de regels volgen dan was dit draadje gewoon overbodig.
Vlaming EN Belg. Laatst gewijzigd door nete : 2 november 2020 om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De eerste forumherbesmetting.
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
OK... net je laatste gelezen. Verzorg je en blijf 1.5m van je scherm.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 november 2020 om 14:49. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij moet je kandidaat stellen om het vaccin te testen Tavek.
Was 't geen 4000 € of zo dat dat opbracht ?
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
ik draag een mondmasker waar mijn baas of een winkelier dat vraagt, alsook waar ik de kans heb een boete te krijgen. ah, en ook als ik mijn oma ga bezoeken.
voor de rest hou ik mij eigenlijk nergens aan. |
|
|
|