Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2021, 00:43   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Prominente Black Lives Matter-activiste in hoofd geschoten in Londen 24 mei 2021 15:1

Zal UK dan uit elkaar vallen na de zielige Brexit, dankzij die BLM en Jihadisten, Hindoe extremisten en Blanke Extreem Rechtse Britse meerderheid, die elkaar te lijf zullen gaan op dat piepkleine eilandje, dat omringd is door hongerige haaien en elke dag zo te zien dik 1 miljoen zeecontainers vol met voedsel en buitenlandse volVREET produkten moet importeren??

UK is een stukje kalksteen rots in de Noordzee, bar, kil, koud, grillig Arctisch zee klimaat, dus je moet wel gek zijn om daar 70 miljoen mensapen van minstens 200 soorten, kasten, dorpen, landen, stammen, ghettos en kolonies samen te laten leven.

zie onder, Begin van Einde UK??

BLM gaat wel te ver ok, ik ben toch Anti BLM en meer voorstander dat alle Afro mensen en overige gekleurden massaal remigreren, terug naar hun tropische paradijzen rondom de evenaar. Ik bekijk het complexer en technocratischer nu, en hou van fantasie volle, efficientie analyses van bv UK economie.

-------------------- uit media centrale topic hierover:

Prominente Black Lives Matter-activiste in hoofd geschoten in Londen
24 mei 2021 15:14 Laatste update: 9 uur geleden
79 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

De prominente Britse Black Lives Matter-activiste Sasha Johnson ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, nadat ze in haar hoofd is geschoten. Dat meldt BBC News maandag op basis van haar partij Taking The Initiative Party (TTIP).

Volgens haar partij werd zij zondagochtend op brute wijze aangevallen in de wijk Peckham in Zuid-Londen. De schietpartij vond plaats tijdens een bijeenkomst in een tuin van een huis waar zo'n twintig tot veertig mensen aanwezig waren. De 27-jarige vrouw ligt met levensbedreigende verwondingen in een Londens ziekenhuis op de intensive care.

Het is nog onduidelijk of de aanval met racistisch geweld te maken heeft, maar volgens TTIP ontving Johnson eerder talloze doodsbedreigingen. De Londense politie onderzoekt de zaak, maar zegt op dit moment geen aanwijzingen te hebben dat het om een doelbewuste aanval gaat of dat de aanval te maken heeft met Johnsons activisme.

De Britse krant The Guardian schrijft op basis van rechercheurs die betrokken zijn bij de zaak dat Johnson mogelijk "per ongeluk" is neergeschoten. De onderzoekers zouden er sterk rekening mee houden dat iemand anders het beoogde doelwit was.

Johnson is een vooraanstaande figuur binnen de Black Lives Matter-beweging in het VK. Ze is een van de oprichters van TTIP en vastbesloten om antizwart racisme te bestrijden.
Door: NU.nl Beeld: AFP
Lees 79 reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

https://www.nu.nl/buitenland/6135288...in-londen.html

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 15:30   #2
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

alle BLMers en kleurlingen incl gekleurde hindoes kunnen beste voorbereiden op massa remigratie terug naar het heerlijke warme, veilige en schatrijke afrika, waar de gevaarlijke leeuwen, gifslangen, tijgers toch uitsterven.

ben pessimistisch UK zal na bloedige burgeroorogje ten onder gaan. sterkere verarming London ea UK steden,

Einde The Britisch Colonial Kingdom Empire
UK eilandje gewoon laten zinken??? HOeveel bommen moet je erop gooien?? OF je bombardeert dat rotsje met biljoenen tonnen aan massief lood om het te verzwaren zodat alle tectonische platen kapseizen
Tectonisch bombardementen zijn Technisch gezien wel mogelijk. In SF heb je Gravity en Solar Beam Satellieten die orkanen en stormen en aardbevingen kunnen veroorzaken.

-------------------
https://www.youtube.com/watch?v=X_bVx6j9YK8

LIVE: Londoners rally in support of BLM activist Sasha Johnson
6,133 views
•Streamed live on May 24, 2021
90
382
Share
Save
Ruptly
1.9M subscribers
Protesters gather outside King's College Hospital in London on Monday, May 24, in support of Black Lives Matter activist Sasha Johnson, who suffered critical wounds in a shooting early on Sunday.

Johnson is a prominent activist for the Black Lives Matter movement which has been particularly active since the killing of George Floyd in Minneapolis a year ago.

According to Taking the Initiative Party, the 27-year-old woman was shot in the head at an event in Southwark.
145 reacties
Standaardprofielfoto
Voeg een openbare reactie toe…
Zanta
Zanta
18 uur geleden
Kids, from all the ACTUAL soldiers and war veterans out there to all you Wannabe Gangstas this is what happens when you dress up like militia and hang with the wrong crowds playing with guns.
32
Lucian Epifanio
Lucian Epifanio
18 uur geleden
A wise man once said - "Play with feathers, you get your arse tickled"
30
patricia utzman
patricia utzman
20 uur geleden
Ironic, the first BLM to be “shot” was in a “GUN FREE COUNTRY “!!!!
31
I'm a plant
I'm a plant
20 uur geleden
HAHAHA This airletting of an airhead (surprised it was even remotely impactful) was the perfect way to celebrate St Floyd of Fentanyls 1st year of sobriety.
32
Howard Swing
Howard Swing
20 uur geleden
RIP WON'T BE MISSED
29

Oud 25 mei 2021, 18:43   #3
Binnenweg
Burger

Standaard

De Britse Black Lives Matter-activiste Sasha Johnson werd volgens de politie neergeschoten door “vier zwarte mannen”.

https://palnws.be/2021/05/britse-blm...zwarte-mannen/

Nergens (of misschien ver weggestoken ) te vinden in onze bagger gazetjes .
Binnenweg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 19:03   #4
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Best onhandig om met 4 man een schietijzer vast te houden.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 19:22   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Best onhandig om met 4 man een schietijzer vast te houden.
met dat soort "humor" moet je zeker verder gaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:13   #6
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
met dat soort "humor" moet je zeker verder gaan.
Tja. Als iemand met dat soort onzin aankomt kan je nauwelijks anders. Door 4 man neergeschoten.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:50   #7
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Redelijk ironische situatie, afgeknald worden net door degenen die door haar steevast als slachtoffers van witmans werden gezien.
Verder is dit nieuws omdat de dame in kwestie een zekere bekendheid heeft in het BLM-wereldje.
Mocht ze onbekend geweest zijn, hadden we wsl nooit gehoord van die (zoveelste) schootout.

Hoeveel zwarten zouden er ondertussen al neergeknald zijn door andere zwarten, sinds dat incident ?
Oud 26 mei 2021, 16:08   #8
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Redelijk ironische situatie, afgeknald worden net door degenen die door haar steevast als slachtoffers van witmans werden gezien.
Verder is dit nieuws omdat de dame in kwestie een zekere bekendheid heeft in het BLM-wereldje.
Mocht ze onbekend geweest zijn, hadden we wsl nooit gehoord van die (zoveelste) schootout.

Hoeveel zwarten zouden er ondertussen al neergeknald zijn door andere zwarten, sinds dat incident ?

ja negers zijn echte zelfhaters en heel zielig om mee te praten en mee om te gaan. Ik ben ook ziek nu en zielig, mislukt, maar ik ben van het zwarte Indiase Hindoe apen ras en ik hou van schrijven als pure zelftherapie om mijn zelfmoord te voorkomen.

veel negers die ik persoonlijk ken zijn toch, helaas, heel minderwaardig, fysiek en geestelijk. Terwijl ik vind dat zij wel degelijk SUPER Talenten hebben, maar niet gemotiveerd zijn om deze talenten zelf te ontwikkelen en zo rijk te worden mee en succesvol. Ik zit ook met veel problemen ok, en mijn talenten kan ik niet goed benutten door ziekte en minder energie nu, heb al ouderdoms klachten, nu in mitella linkerschouder al 5 maanden pijnlijk.

--------------------- deze oude tekst is toch zielig, Afro amerikanen zijn tienderangs burgers en maken elkaar toch flink af. Ik maakte ditzelfde mee bij de zwarte hindoes in Nederland die mij samen de dood intrapten en flink discrimineerden als zieke chamar, pipo, boitie koelie. Ik geloof nu meer in de hardere biotopen theorieen vh zuivere, meedogenloze Darwinisme Survival of the fittest apes, and The Weak Must Perish and Die. Moeder Natuur kent geen genade en is meedogenloos tov zwakkere katjes en zeehondjes. Zwakkere, fysiek minderwaardige, gehandicapte, te klein geschapen en minder intelligente individuen van elke soort moeten dood gemaakt worden, om de eigen soort sterker te maken. Zo is mijn eigen leven ook, en ik ben allang dood gemaakt en dood gegaan in feite, mijn halfdode en halflevende lijk schrijft nu deze tekst in feite.
----------------------------------- Black on black crime:

Black-on-Black Homicide - A Psychological-Political Perspective
NCJ Number
93508
Journal
Victimology Volume: 8 Issue: 3-4 Dated: (1983) Pages: 161-169
Author(s)
A F Poussaint
Date Published
1983
Annotation
Black homicide rates are seven to eight times those of whites though Blacks have a rate of poverty only four to five times that of whites.
Abstract
Today homicide is the leading cause of death among young Black men, and contributes significantly to the shortened life-span of the Black male. In about 80-90% of the cases, the Black victim was killed by another Black, and about 52% of the murder victims were acquainted with their assailant. Just as we accept that suicide victims are psychologically impaired, we must acknowledge that a murderer is similarly impaired, and Blacks -- for both environmental and political reasons -- are likely to reflect emotional predispositions that allow them to more readily become a homicide statistic. Projected self-hatred facilitates blind rage and gives the perpetrator of the violent attack a sense of legitimacy and justification. In addition, Blacks have been indoctrinated by a criminal justice system which places higher value on a white life than on a Black life. While psychological study of homicide offenders and victims is difficult and not easily quantifiable, it is important to explore such variables in Black community violence. Programs focused on crime and violence prevention, therefore, must do more than alleviate socioeconomic ills in the the Black community. They must pay attention as well to negative psychological dynamics in the Black experience that contribute to internecine victimization. The Black community in particular is in dire need of homicide prevention centers with programs of prevention, research and treatment. (Author abstract)

https://www.ojp.gov/ncjrs/virtual-li...al-perspective

----------------

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be