Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2021, 00:38   #1
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Vaccination libération.

In dit draadje post ik quotes van bekende mensen of dokters over vaccins.

Ik begin met deze.

Veel GEWELDIGE Vaccinatiecitaten
Henry Kissinger over gedwongen vaccinatie

“Zodra de kudde de verplichte gedwongen vaccinatie accepteert, is het game over! Ze accepteren alles - gedwongen bloed- of orgaandonatie - voor het 'grotere goed'. We kunnen kinderen genetisch modificeren en steriliseren – voor het 'grotere goed'. Beheers de schapengeesten en je bestuurt de kudde. Vaccinmakers kunnen miljarden verdienen, en velen van u in deze zaal zijn vandaag investeerders. Het is een grote win-win! We dunnen de kudde uit en de kudde betaalt ons voor het leveren van vernietigingsdiensten. Wat is er voor de lunch?”

Henry Kissinger in een toespraak voor de Raad van de Wereldgezondheidsorganisatie over Eugenetica, 25 februari 2009
Oud 7 juni 2021, 01:42   #2
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Dat begint al goed:

https://www.reuters.com/article/uk-f...-idUSKBN22Y251

Maar van een pathologische leugenaar als jij verwacht ik niet anders
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 10:06   #3
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mijn vermoeden, dat door anderen in mijn beroep wordt gedeeld, is dat de bijna 10.000 SIDS-sterfgevallen die jaarlijks in de Verenigde Staten plaatsvinden, verband houden met een of meer van de vaccins die routinematig aan kinderen worden gegeven. Het kinkhoestvaccin is het meest waarschijnlijke schurk, maar het kan ook een of meer van de anderen zijn." --Dr. Mendelsohn, MD
Oud 7 juni 2021, 10:11   #4
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"Het bewijs voor het aanklagen van immunisaties voor wiegendood is indirect, maar overtuigend. De bewaarders van de sleutels tot medische onderzoeksfondsen zijn echter niet geïnteresseerd in het onderzoeken van deze zeer belangrijke oorzaak van een voortdurende en mogelijk te voorkomen tragedie. impliceert dat immunisaties niet de grootste medische vooruitgang in de geschiedenis van de volksgezondheid zijn, wordt genegeerd of belachelijk gemaakt. Kun je je de economische en politieke betekenis voorstellen van de ontdekking dat immunisaties duizenden baby's doden?" --Dr. Douglass MD
Oud 7 juni 2021, 16:37   #5
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pas nadat ik me realiseerde dat routinematige vaccinaties gevaarlijk waren, bereikte ik een substantiële daling van de kindersterfte. Het slechtste vaccin van allemaal is het kinkhoestvaccin... het is verantwoordelijk voor veel sterfgevallen en voor veel baby's die lijden aan onomkeerbare hersenen Bij gevoelige baby's verstoort het hun immuunsysteem, wat leidt tot onherstelbare hersenbeschadiging, of ernstige aanvallen of zelfs sterfgevallen door ziekten zoals longontsteking of gastro-enteritis enzovoort." --Dr. Kalokerinos, Maryland
Oud 7 juni 2021, 17:42   #6
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

waarom is het hier toegestaan om de hele dag nepnieuws te publiceren? op elk ander medium zou je ervoor worden verbannen

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 7 juni 2021 om 17:43.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 17:57   #7
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
waarom is het hier toegestaan om de hele dag nepnieuws te publiceren? op elk ander medium zou je ervoor worden verbannen
Veel liever Mambo dan een FB banhamer die een discussie onmogelijk maakt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 18:19   #8
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De citaten komen uit de citaten bibliotheek.

Ik post ze als doordenkers.
Oud 8 juni 2021, 22:46   #9
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Twee of drie jaar geleden was er een uitslag van positieve hiv- en hepatitispatiënten in Baltimore onder mensen van wie anders geen positieve test zou worden verwacht. Bij het onderzoek hadden al deze mensen vier tot zes weken eerder het griepvaccin gekregen en dit werd snel verdoezeld door de pers." -- Dr. Eva Snead, februari 2000
Oud 8 juni 2021, 23:34   #10
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Neh nog eentje voor vandaag.

Jonas Salk, uitvinder van de IPV, getuigde voor een subcommissie van de Senaat dat bijna alle polio-uitbraken sinds 1961 werden veroorzaakt door het orale poliovaccin.
Oud 9 juni 2021, 07:34   #11
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

Jonas Salk, uitvinder van de IPV, getuigde voor een subcommissie van de Senaat dat bijna alle polio-uitbraken sinds 1961 werden veroorzaakt door het orale poliovaccin.
OK, dit is eentje die wel degelijk klopt. Dat is omdat het orale Polio vaccin een werkend levend virus is, geselecteerd omdat het geen verlamming veroorzaakt. Het voordeel is dat de bescherming zeer robust en levenslang is, nadeel is dat je kort na 'vaccinatie' besmettelijk bent en het virus dus kan verspreiden en laten muteren.

Dit vind ik de beste manier van vaccineren omdat het niet kunstmatig of kortdurend is, nadeel is natuurlijk de monocultuur aan varianten. Maar het werkt goed, kinderverlamming is spectaculair gedaald.

In het Westen zijn we al lang overgestapt op vaccins met 'dode' virussen en die bescherming is dus beperkter in de tijd, als volwassene zijn we niet meer goed beschermd hierdoor. Het binnenlandse vee beschermen we momenteel door het binnenkomend vee te vaccineren maar uiteindelijk denk ik dat er booster shots gaan moeten komen op latere leeftijd.
Oud 9 juni 2021, 07:59   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zal wel wat later zijn dan 1961. Tegenwoordig zal dat waar zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 09:15   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
OK, dit is eentje die wel degelijk klopt. Dat is omdat het orale Polio vaccin een werkend levend virus is, geselecteerd omdat het geen verlamming veroorzaakt. Het voordeel is dat de bescherming zeer robust en levenslang is, nadeel is dat je kort na 'vaccinatie' besmettelijk bent en het virus dus kan verspreiden en laten muteren.

Dit vind ik de beste manier van vaccineren omdat het niet kunstmatig of kortdurend is, nadeel is natuurlijk de monocultuur aan varianten. Maar het werkt goed, kinderverlamming is spectaculair gedaald.

In het Westen zijn we al lang overgestapt op vaccins met 'dode' virussen en die bescherming is dus beperkter in de tijd, als volwassene zijn we niet meer goed beschermd hierdoor. Het binnenlandse vee beschermen we momenteel door het binnenkomend vee te vaccineren maar uiteindelijk denk ik dat er booster shots gaan moeten komen op latere leeftijd.
Dank voor aanvullingen.
Oud 9 juni 2021, 09:18   #14
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Doordenker.

"Het publiek heeft zeker recht op overtuigend bewijs, zonder enige redelijke twijfel, dat kunstmatige immunisatie in feite een veilige en effectieve procedure is, op geen enkele manier schadelijk voor de gezondheid, en dat de dreiging van de overeenkomstige natuurlijke ziekten voldoende duidelijk en urgent blijft om te rechtvaardigen massale inenting van iedereen, desnoods tegen hun wil. Helaas is een dergelijk bewijs nooit geleverd." --Richard Moskowitz, MD, Journal of the American Institute of Homeopathy, maart 1983 (76:7)
Oud 9 juni 2021, 10:07   #15
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nog eentje: Peter Salinger, de bedenker van het Doorstroom-Equivalent, heeft vandaag een kwijtschrift ingediend dat er een extra uitbraak van een Anti-equivalent werd geconstateerd in 1996. Deze zou de mogelijkheid tot wifi kunnen linken aan 5g. Corona is dus in een lab ontwikkeld.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 11:54   #16
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Het bewijs voor het aanklagen van immunisaties voor wiegendood is indirect, maar overtuigend. De bewaarders van de sleutels tot medische onderzoeksfondsen zijn echter niet geïnteresseerd in het onderzoeken van deze zeer belangrijke oorzaak van een voortdurende en mogelijk te voorkomen tragedie. impliceert dat immunisaties niet de grootste medische vooruitgang in de geschiedenis van de volksgezondheid zijn, wordt genegeerd of belachelijk gemaakt. Kun je je de economische en politieke betekenis voorstellen van de ontdekking dat immunisaties duizenden baby's doden?" --Dr. Douglass MD
Anti-vaxxers gebruiken wiegedood kinderen om vaccins aan te klagen, niettegenstaande het kind stierf door verstikking wegens samen slapen met de moeder.

Wiegedood is in België gedaald van 120 naar 10 per jaar of zelf minder, gewoon door bepaalde regeltjes in acht te nemen zoals niet samen slapen of niet op de buik te leggen. Het aantal vaccins is in die periode alleen maar gestegen dus om die drama's te koppelen aan vaccins is wel erg laag.

https://www.nbcnews.com/tech/social-...aders-n1057566

Oud 9 juni 2021, 12:04   #17
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doordenker.

"Het publiek heeft zeker recht op overtuigend bewijs, zonder enige redelijke twijfel, dat kunstmatige immunisatie in feite een veilige en effectieve procedure is, op geen enkele manier schadelijk voor de gezondheid, en dat de dreiging van de overeenkomstige natuurlijke ziekten voldoende duidelijk en urgent blijft om te rechtvaardigen massale inenting van iedereen, desnoods tegen hun wil. Helaas is een dergelijk bewijs nooit geleverd." --Richard Moskowitz, MD, Journal of the American Institute of Homeopathy, maart 1983 (76:7)
Dat is dan wel weer een dooddoener he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 12:36   #18
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Anti-vaxxers gebruiken wiegedood kinderen om vaccins aan te klagen, niettegenstaande het kind stierf door verstikking wegens samen slapen met de moeder.

Wiegedood is in België gedaald van 120 naar 10 per jaar of zelf minder, gewoon door bepaalde regeltjes in acht te nemen zoals niet samen slapen of niet op de buik te leggen.
wiegedood is ook sterk verminderd door het toelaten van voorbehoedsmiddelen en abortus.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 13:20   #19
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doordenker.

Homeopatie, puur water schudden en zeggen dat het een medicijn is. Dan moet je niet lullen over "overtuigend bewijs, zonder enige redelijke twijfel".
Oud 9 juni 2021, 13:22   #20
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
wiegedood is ook sterk verminderd door het toelaten van voorbehoedsmiddelen en abortus.
Al 30 jaar geen daling van de geboortes

https://www.statistiekvlaanderen.be/nl/geboorten-0
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be