![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe lang zal de regering De Croo I stand houden? | |||
Nog vóór 2021 valt De Croo I |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
De Croo I sneuvelt in februari 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
De Croo I gooit de handdoek in de ring in de zomer van 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
De Croo I legt het loodje in de winter van 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
De Croo I overleeft |
![]() ![]() ![]() |
16 | 69,57% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vandaag, 1 oktober 2020, zijn we nog geen volledige dag onder De Croo I; en er zijn al minstens drie onduidelijkheden
CD&V vraagt 'garanties' abortuswet. CD&V kreeg die garanties echter niet. MR en OVLD verklaren dat er geen vermogensbelasting komt. PS verklaart dat er wél een vermogensbelasting komt. En dan de meest opvallende, is inzake de pensioenen: PS-SP.A: € 1.500€ netto. MR: € 1.500€ bruto.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat PVDA snel een wetsvoorstel ivm die versoepeling van abortus indient
![]() Eens zien hoe hecht de groep dan nog is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk gaat het 3,5 jaar verder zoals het begonnen is.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 2020 wordt zeer moeilijk.
![]()
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei. Zouden er genoeg scherpe mesjes in voorraad zijn als deze éénsgezinde bende die zich regering noemt, een meningsverschil willen uitvechten?
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel, de klappen van het coronabeleid komen pas in augustus 2021 boven water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Hier is ook de kogel door de kerk. Volledige delokalisatie van de activiteiten. Tegen 2024 is het voor Belgistan te laat en zowel mijn zoon, dochter, vrouw als ik wachten daar niet op. Mijn vrouw heeft afgedwongen dat ze thuiswerk mag blijven doen. Ze geeft haar salariswagen af maar kan mee naar Spanje. Om de drie maanden moet ze enkele dagen naar België komen maar alle onkosten zoals vliegtuigticket en hotel worden door haar werkgever vergoed. Mijn dochter gaat haar woning verkopen en verhuist ook mee. En mijn zoon doet aan delokalisatie en de twee industriepanden komen te koop (zijn mijn volledige eigendom). België is een rot en corrupt land geworden, geleid door veel nieuwe Belgen, poenpakkers, omgebouwde mannen/vrouwen en een bijna gepensioneerde die graag geld opstookt. NIET MIJN REGERING EN NOG MINDER MIJN LAND. DOKKEN ZULLEN ZE DOEN, GEEN SECONDE DAT IK NOG IETS ZAL BIJDRAGEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goe bezig.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bovendien de lucht met vervuilen door driemaandelijkse vliegtuigtrips wanneer het niet eens nodig is. De wereld op zijn kop. Tsjonge tsjonge toch.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 oktober 2020 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hallo, liberalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vliegtuigtrips moeten voorbehouden blijven voor koningshuizen, Europarlementairen, het leger, de politieke elite en de rijken der aarde met privé vliegtuigen. Het plebs moet braaf in Belgique blijven, werken en belastingen betalen.
![]() |
#18 |
|
![]() tja, de echte stuiptrekken van dit land zullen we toch mogen verwachten met deze bende.
eerst nog alle emo-corona-truckjes uit de kast en dan maar spartelen verwacht wel wat meer klasse oppositie van nva en geen hysterisch gejengel zelfde voor vb
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Als het minium pensioen word opgetrokken zoals beloofd, zal VB en NVA bij volgende verkiezingen zware verliezen leiden.
Dat staat geschreven in de sterren. VB en NVA worden herleid tot blaffende hondjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() € 1.500 NETTO?
Wie gaat dat betalen? |
![]() |
![]() |