Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2021, 03:49   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard Ook illegalen worden gevaccineerd

Mooie geste vind ik dat. Gezondheid en welzijn gaan voor op alles en al zeker op papieren.

Echter vraag ik me af of dat ook gaat gelden voor de Belgen die nu om één of andere reden niet in staat zijn zich te kunnen laten vaccineren ?? Ik denk dan aan mensen die nu bedlegerig zijn en om gezondheidsredenen niet kunnen worden ingeënt. Belgen die herstellend zijn van ongevallen of erge kankers ...of gewoon alleenstaande mensen met een zeker psychische aandoening ( angststoornissen autisme paranoïde lichte vorm van dementie enz) Mensen die om beroepsredenen maanden in verre landen werken zoals daar zijn vrijwilligers die in derde landen werken (boorplatformen containerschepen of wetenschappers in onherbergzame streken) of mensen die op een legale manier naar hier zullen komen in de vorm van een gezinshereniging. Ook Belgische mensen die om één of andere reden in een hoog risico gebied wonen of werken en niet retour kunnen wegens geen vluchten enzoverder.

Die zal men waarschijnlijk moeten teleurstellen want er zullen geen vaccins meer overblijven voor hun.

Onze excuses Mijnheer Jos maar U zal het moeten uitzingen zonder vaccin

https://www.demorgen.be/nieuws/deze-...iken~b8ca3bfa/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 juni 2021 om 04:12.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 05:12   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Wij hebben onze plaats afgestaan voor een paar oudjes of vluchtelingen, geen dank, graag gedaan!
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 07:52   #3
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wij hebben onze plaats afgestaan voor een paar oudjes of vluchtelingen, geen dank, graag gedaan!
Zullen die Belgische onderdanen niet veel aan hebben.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 08:06   #4
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mooie geste vind ik dat. Gezondheid en welzijn gaan voor op alles en al zeker op papieren.

Echter vraag ik me af of dat ook gaat gelden voor de Belgen die nu om één of andere reden niet in staat zijn zich te kunnen laten vaccineren ?? Ik denk dan aan mensen die nu bedlegerig zijn en om gezondheidsredenen niet kunnen worden ingeënt. Belgen die herstellend zijn van ongevallen of erge kankers ...of gewoon alleenstaande mensen met een zeker psychische aandoening ( angststoornissen autisme paranoïde lichte vorm van dementie enz) Mensen die om beroepsredenen maanden in verre landen werken zoals daar zijn vrijwilligers die in derde landen werken (boorplatformen containerschepen of wetenschappers in onherbergzame streken) of mensen die op een legale manier naar hier zullen komen in de vorm van een gezinshereniging. Ook Belgische mensen die om één of andere reden in een hoog risico gebied wonen of werken en niet retour kunnen wegens geen vluchten enzoverder.

Die zal men waarschijnlijk moeten teleurstellen want er zullen geen vaccins meer overblijven voor hun.

Onze excuses Mijnheer Jos maar U zal het moeten uitzingen zonder vaccin

https://www.demorgen.be/nieuws/deze-...iken~b8ca3bfa/
Maak je maar niet ongerust om die mensen, die hebben hun prikken al gehad.
En wie officieel in het buitenland woont is geen Belgische ingezetene.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be